Sabtu, Julai 28, 2012


Selama ni, puak - puak penyokong dan penjilat tegar PKR turut tumpang sekaki mengutuk orang UMNO kerana KONONnya menolak Hudud.

Tetapi, mereka tergamam bila ada seorang ADUN dari Johor mencadangkan agar Hukum Islam tu diterapkan dalam pentadbiran Negeri.

Bukan setakat itu sahaja, malah cadangan tersebut juga turut disokong oleh beberapa pemimpin dalam UMNO sehingga ada yang mahu membawa ke Mesyuarat Perwakilan.

Akibat tindakan itulah, isu Hudud mula dipersoalkan semula oleh pengikut - pengikut PAS dimana mereka melihat PAS sudah mula lupa terhadap perkara tersebut.

Dan, sebab itulah juga kita tengok Si Nasa Tantawi sanggup menipu rakyat Malaysia secara terang - terangan hanya semata - mata nak raih semula kepercayaan ahli - ahlinya.

Walhal, umum semua dah tau yang DAPigs mati hidup semula sebanyak 7 kali pun takkan terima hukum tersebut dan akan lakukan apa sahaja untuk menghalangnya.

Sekarang, sudah terbukti yang PAS telah GAGAL mendidik DAPigs untuk menerima Islam secara keseluruhannya. Dan, bukan dengan DAPigs je diorang GAGAL.

Malah dengan puak - puak PKR pun diorang GAGAL jugak nak tarbiah dan memberi penjelasan mengenai isu ni. 

Kalau tidak, kenapa pulak Si Sam Ketot ni boleh 'sound' Si Nasa Tantawi? Bukankah itu bukti kukuh menyatakan bahawa PKR juga turut menolak Hukum Islam tersebut?

Jadi, tak payah la PAS nak mendabik dada mengatakan yang mereka ni pejuang Islam dan BERJAYA mendidik parti Ultra Chauvinist tu agar mereka menerima Islam. 

Dengan pemimpin Islam dalam PKR pun diorang GAGAL, inikan pulak nak didik puak - puak DAPigs tu!!! Memang tidak lah nampak gayanya!!! Mungkin Si Ketua Penipu tu lupa nak ajar kat Sam Ketot bab Hudud kot. Itu pasal la dia boleh 'sound' PAS macam ni!!!
KUALA LUMPUR: PARTI Keadilan Rakyat’s Youth wing has chosen to side with DAP  chairman Karpal Singh in opposing  Pas’ hudud aspirations. 
Its chief, Shamsul Iskandar Mohd Akin, yesterday warned his Pas counterpart,  Nasrudin Hassan Tantawi, that he had opened a Pandora’s box over his recent  comment on the implementation of hudud, which had raised the ire of Karpal and  other DAP members. 
He said it was improper for Nasrudin to dredge up the longstanding issue as  he claimed that the stance of the alliance between PKR, DAP and Pas on the  Islamic criminal law was clear. 
“I would like to advise Nasrudin to refer to our agreement late last year  that hudud is not part of Pakatan Rakyat’s joint policy until all member parties  agree to it.”
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. sebenarnya penyokong UMNO TAK TOLAK HUKUM HUDUD.mereka telah memasokkan HUKUM HUDUD didalam hati/diri mereka[FARDU AIN].dari dulu lagi[semenjak UMNO ditubuhkan]kerana mereka faham NEGARA ini terpaksa mengamalkan sistem DEMOKRASI kerana rakyat NEGARA ini BERBILANG KAUM DAN BERBILANG UGAMA.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping