Sabtu, September 29, 2012


Memandangkan Si Nurul Izzah ni suka sangat ulang - ulang skrip lama walaupun ianya sudah dijelaskan dulu, jadi ada baiknya kita ulang jugak benda yang sama.

Bukan apa. Ianya untuk peringatan dia juga supaya dia sedar diri. Jangan dia rasa sombong sangat dengan kedudukan dia sekarang ni. Jangan dia ingat orang suka pada dia sedangkan apa yang dia buat hanya menipu je kerjanya!!! Macam dah tak de kerja lain!!!
Seramai 200 orang ahli PKR Lembah Pantai meyuarakan rasa tidak puashati dengan prestasi Nurul "Kantoi" Izzah sebagai wakil rakyat Lembah Pantai dan kepimpinan beliau di PKR Lembah Pantai.

Dalam satu Majlis Ahad lepas di Restoren Seetha Ram, di Jalan Tun Sambanthan, satu Majlis Pengumuman Keluar PKR oleh ahli PKR Lembah Pantai telah diadakan dan bersama itu, mereka menubuhkan Persatuan Gerakan Semangat 1Malaysia.

Antara yang hadhir adalah Ramond Suppiah a/l ANandan dan Pathiban a/l Muniandy.

Dalam ucapannya, Ramond memberitahu mereka keluar dari PKR atas kerelaan sendiri tanpa dipaksa oleh mana2 pihak kerana mereka tidak puashati dan hilang kepercayaan dengan Nurul Kantoi Izzah sertya kucu-kuncunya.

Mereka menyedari ramai pemimpin PKR keluar kerana tidak yakin lagi dengan pucuk pemimpin parti, dan banyak dari mereka menganggotai NGO dan menyokong BN.

Mereka akan membawa perjuangan ke dalam satu persatuan baru yang akan didaftar dengan ROS dan akan beri kerjasama dan memberi sokongan kepada BN dan gagasan 1Malaysia yang diilham oleh PM.

Mereka menyuarakan sokongan padu kepada Senator Raja Nong Chik.Majlis ini mendapat kehadhiran pemberita dari TV3, TV 1, METRO, SINAR, NANBAN, UTUSAN, dan SINAR.

Terdapat sebuah banner yang tertera perkataan 'KAMI AHLI PKR DAN PENGUNDI LP KELUAR DAN MENUBUHKN PERSATUAN GERAKAN SEMANGAT 1 MALAYSIA(SESAMA) PENAJA, KAMI SOKONG DATUK NAJIB TUN RAZAK, KAMI SOKONG DTK RAJA NONG CHIK'

Dari yang dapat difahami ramai ahlI PKR Lembah Pantai (LP) tidak suka dengan cara Nurul Kantoi yang melupakan jasa-jasa penyokong di PRU lalu. Nurul kurang menjalankan aktiviti untuk ahli.

Dia lebih mementingkan orang luar dan melupakn orang lama yang bersusah payah untuknya memenangi PRU yg lepas.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping