Sabtu, September 29, 2012


Apa orang nak heran sangat dengan komen yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean ni sebenarnya? Dah memang perangai dia buruk, nak buat macam mana.

Tahap pendidikan Si Mahfuz Bean ni dah bukan satu rahsia bagi semua orang. Dia setakat lulus SRP je. Tu pun cukup - cukup makan. Nak ambik SPM pun tak layak.

Jadi, buat apa kita nak heran kalau dia tak faham pasal bajet ni? Kalau setakat nak jadi Pak Angguk Saja boleh la suruh Si Mahfuz ni.

Itu pasal la dia dengan tak malunya berdiri sebaris dengan Si Ketua Penipu tu masa pembentangan Bajet Bayangan Pakatan Pembangkang tempoh hari. 

Kalau tanya dia mengenai Bajet tu, dah tentu satu hapah pun dia tak faham. Inikan pulak nak suruh dia komen. Dah tentu la dia tak tau apa - apa. Sebab dia memang bodoh. Itu je yang pastinya!!!
MyMassa kesian tengok pemimpin PAS yang sorang ni. Orang lain nak komen pasal BAJET, dia pun nak bagi komen. Tapi cuba pembaca tengok komen Mr. Bean dari PAS.

Agak-agaknya si Mahfuz ni paham ke tidak pasal hutang negara? Kalau betul kerajaan tak nak atasi hutang negara, kenapa KERAJAAN MENURUNKAN DEFISIT DARI 4.7 % KEPADA 4.0%?

KERAJAAN JUGA BERCADANG NAK TURUNKAN DEFISIT KEPADA 3% SELEPAS INI.

Bila BAJET yang dibentangkan kurang defisit, maka adalah usaha Kerajaan nak turunkan jumlah hutang negara. Kalau benda asas tentang BAJET macam ni pun si Mahfuz tak paham, macammana mamat ni boleh jadi AHLI PARLIMEN?

Yang lebih menghairankan, macam mana orang PAS yang kononnya ramai dari golongan profesional boleh lantik SI BODOH macam ni jadi naib presiden PAS?
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Betoi ka tahap pendidikan Mahfuz ni setakat SRP je...??? ishhh....

    BalasPadam
  2. tu la yang ada pun dalam PAS. Bukan tak ada yg pandai tapi penakut tak ada teloq, takut bini. Tapi yg sekoq ni terlebih pandai sehingga di beri jawatan tinggi dalam PAS tu. Bukan apa yg PAS bagi jawatan dekat dia tu sebab nak tunjuk pada rakyat di msia ni bahawa PAS ni memang BODOH. tak tahu menilai yg mana baik dan yg mana bodoh. tak percaya tengok tentang AL JUBURI tu, dulu masa dia UMNO kutuk habis sampai kote dia bengkok pun rakyat tahu.Bila dia terjun dlm PR maka PAS tu sambut dan letak tempat yg tertinggi lebih tinggi dari HJ HADI, tak kan BODOH namanya.Barang REJEK dibuat barang bermutu mana nak laku , hanya orang BODOH saja yg mahu. tang tu pun dah nampak TUHAN grlapkan mata hati mereka.SUDAH2 LA PAS. BERJUANGLAH IKUT PRINSIP KAMU YG ASAL. JANGAN DOK IKUT NIK AZIZ YG GILA KUASA TU. BERTAUBATLA JGN DOK PERMAINKAN ISLAM NI. DIA BUKAN BARANG DAGANGAN, SUKA BELI TAK SUKA TAK BELI.

    BalasPadam
  3. Bodoh bodoh pun Datok oooohh.

    Kalau Pakatan menang, Mr. Bean ni nak dibagi jawatan sebagai menteri apa agaknya?????

    BalasPadam
  4. Dulu memang aku penyokong PAS tegar...sanggup kayuh beskal nk gi dngr ceramah PAS...bila dngr ceramah yg berapi2 tu..hati jadi sakit @ mrh sngt kat kerajaan...waktu tu la pencacai2 PAS bwk beg plastik berlambang PAS utk kutip derma..utk FISABILILLAH konon....tnpa sedar abih duit dlm poket msuk dlm beg plastik tu...dan aku tk PERNAH SOAL KEMANA WANG PERGI...??? Dah tu,berbaik2 plk dgn DAP yg terang2 menentang ISLAM..Pnya BODOHnya akuuu....!! BAik aku sokong kerajaan..ada juga faedahnya...

    BalasPadam
  5. MALAYSIA NI SATU NEGARA (PELIK) JUGA ISTILAHNYA BILA FOKUS DARI SUDUT POLITIK, EKONOMI, SOCIAL DAN SEBAGAINYA. bermula dengan kemardekaan; negara merdeka dengan tak perlu berbunuhan diantara penjajah dan penduduknya lepas tu dari persekutuan tanah melayu kepada malaysia kesan sangat ketara bangsa-bangsa bukan melayu menguasaai segala ekonomi disini, bangsa melayu hebat berkokok macam ayam tercabut ekor dan salalu sawan babi bila pemimpin gila hendak berkuasa, maka melayulah juara gila berdemonsterasi. bangsa lain peduli apa dgn kebodohan melayu menyalak gunung yg tak akan runtuh, bangsa lain terus memperkukuhkan semua aspek dalam kehidupan mereka: bangsa melayu mudah lupa diri. kerana bodoh tapi bercita-cita seting
    gi gunung, pas lantik pemimpin tak bersekolah jadi ahli parlimen, jadi menteri, ini dunia
    rialiti bukan fantasi atau mimpi yang pas ingin hendak perintah negara, mereka yang sekolah tak cukup ilmu baiklah bersihkan kebun atau bela lembu
    lebih berfaedah.


    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping