Ahad, September 30, 2012


Si Bapak Kafir Harbi ni nampak gayanya memang suka sangat kalau orang Islam bertelagah sesama sendiri. Mungkin sebab itulah dia keluarkan kenyataan seperti ini.

Kata Si Karpal Whilchar tu, Perdana Menteri sewajarnya menyahut cabaran debat yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu berkaitan pembentangan Bajet.
GEORGE TOWN: DAP supremo Karpal Singh has dared Prime Minister and Finance Minister Najib Tun Razak to debate with Opposition Leader Anwar Ibrahim on the Budget 2013.
The party national chairman said he could not understand why Najib was reluctant to accept Anwar’s challenge.
PKR supremo Anwar challenged the premier for a debate pitting the federal government’s Budget 2013, tabled by Najib in the Dewan Rakyat yesterday, against Pakatan Rakyat’s alternative budget unveiled a day before.
Karpal recalled when Anwar was the finance minister he accepted a debate challenge from then Opposition Leader Lim Kit Siang.
“The prime minister should debate with the opposition leader,” the senior politician told reporters during a visit to his Bukit Gelugor parliamentary constituency today.
Apa yang peliknya, Si Karpal Whilchar tu sendiri pun takut dan kecut telur bila dia sendiri dicabar untuk berdebat mengenai isu Hudud.

Kenapa dia takut nak sahut cabaran yang dikeluarkan oleh Ustaz Nasharuddin sebelum ini? Kenapa dia setakat berani bercakap belakang je?

Tambah menghairankan ialah apabila Si Karpal Whilchar tu masih enggan menyahut cabaran dari sesetengah pihak untuk mendedahkan Kebenaran.

Kata nak saman Ustaz Nasha dan bawak isu tu ke mahkamah. Tapi sampai sekarang, habuk pun tarak!!! Setakat cakap je pandai. Tapi satu hapah pun dia tak buat.

Kenapa dia masih enggan berterus terang dengan rakyat mengenai pendedahan berkaitan dengan isu liwat Si Ketua Penipu tu? Bukan ke dia jugak yang buat tuduhan tu dulu? Kalau setakat cakap je baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping