Ahad, September 30, 2012



Sudahpun kembali ke set penggambaran, menurut Fouziah dia kini sibuk memenuhi kembali jadual penggambaran yang tertangguh. 

Memandangkan cuti mengejutnya banyak mengganggu jadual kerja produksi, dia kini terpaksa berhempas pulas untuk memberi komitmen kerja agak tidak menyusahkan mana-mana pihak.

"Saya baru sahaja pulang dari negara Morocco, untuk penggambaran telemovie berjudul Jauh bersama Adi Putra dan Anzalna.

"Sementara itu juga saya kembali memenuhi masa dengan jadual penggambaran kini. Bagaimanapun saya bersyukur kerana pihak produksi faham dengan keadaan saya kini, dan mereka banyak bertoleransi," katanya.

Menyentuh soal kahwin bagi pelakon drama bersiri Trilogi Cinta ini masih terlalu samar untuk dia merungkai kisah cintanya. 

Malah dia sendiri terkejut dengan perkhabaran yang mengatakan dia bakal menamatkan zaman bujangnya dengan seorang ahli perniagaan.

"Siapa yang pandai-pandai buat cerita saya nak kahwin? Saya masih dalam keadaan bersedih dan langsung tidak fikirkan hal itu lagi.

"Buat masa ini saya mahu memberi fokus kepada kerjaya saya dahulu. Sememangnya saya sendiri hairan bagaimana berita ini boleh tersebar," katanya.

Terus bercerita mengenai drama bersiri lakonan terbarunya berjudul Dendam Sarakit yang akan disiar setiap khamis pukul 10 malam di TV3. 

Menurut Fouziah cabaran terbesarnya di dalam drama bersiri ini adalah terpaksa berjauhan dengan keluarga dalam tempoh yang agak lama.

"Rasanya hampir sebulan kami di Betong, Thailand, cukup lama untuk membuatkan saya merindui masakan ibu di rumah.

"Selain itu juga di dalam menjiwai watak sebagai seorang gadis Siam, saya banyak berbual dengan masyarakat sekeliling," katanya yang lega tidak pernah diganggu kuasa mistik sepanjang penggambaran tersebut.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping