Selasa, September 11, 2012


Itu peringatan dan amaran yang diberikan oleh pemimpin DAPigs kepada Ustaz Nasharudin Mat Isa. Jangan sesekali mengutuk DAPigs.

Kalau Ustaz Nasha nak kutuk PAS, itu dia punya pasal. Tapi jangan sesekali cuba nak merosakkan imej parti Kafir Harbi tu. Nanti buruk padahnya.

Waima parti Ultra Chauvinist yang memusuhi Islam tu menghina dan mengkritik Islam sekali pun, Ustaz Nasha tidak ada hak untuk mempertikaikannya.

Itu kesimpulan yang boleh dibuat terhadap amaran yang dikeluarkan oleh Si Manoharam ni kepada Ustaz Nasha. Nada dia nampak kecewa dengan tindakan Majlis Syura.

Mungkin dia hanya menyuarakan ketidak puasan hati dikalangan pemimpin - pemimpin DAPigs kerana tidak ada tindakan tegas diambil terhadap Ustaz Nasha.

Namun persoalannya, adakah pemimpin PAS akan berdiam diri apabila kesucian agama Islam tu dikutuk dan dihina oleh pemimpin - pemimpin DAPigs dimasa akan datang?

Kalau lihat kepada barisan kepimpinan sedia ada, memang itulah yang dilakukan oleh mereka. Dengan adanya Si Mat Syabun, Khalid Gereja dan Si Mahfuz Bean tu, bukan setakat PAS je yang jahanam, dengan agenda - agenda Islam pun sama - sama boleh Bungkus!!!
SHAH ALAM: DAP memberi amaran kepada Nasharudin Mat Isa supaya tidak mengheret parti komponen Pakatan Rakyat (Pakatan) lain berkaitan isu-isu dasar yang tidak dipersetujui dalam PAS.

Ahli Jawatankuasa Eksekutif DAP, M. Manoharan berkata tindakan sedemikian hanya akan memburukkan imej parti itu sendiri.

"Saya rasa Nash (Nasharudin) tidak perlu menyentuh tentang hal-hal DAP atau PKR..dia boleh sentuh hal-hal dalaman PAS itu dia punya suka..pimpinan PAS boleh mengambil tindakan keatas beliau sebab DAP tidak boleh mengambil tindakan terhadap Nash, dia bukan ahli parti kita.

"Tetapi apa yang kita minta itu sesuatu parti dalam Pakatan Rakyat tidak boleh mengheret parti lain ke dalam masalah mereka ataupun kutuk dan kritik parti-parti Pakatan Rakyat itu saya rasa tidak senonoh dia punya semangat perjuangan," katanya kepada Antarapos.

Mengulas lanjut, beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah menjelaskan bahawa Pakatan tidak pernah menyekat mana-mana pemimpin untuk mengeluarkan kenyataan tetapi perlu beretika.

"Walaupun kita menghormati kebebasan bersuara tetapi ia mesti terhad kepada parti mereka..itu pandangan saya," ujarnya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. dari itu USTAD NASH kena diam dan ANGGOK SAJA dan mengikut apa saja yang diperintah olih PARTI LAIN DALAM KOMPONEN PR kerana itulah ASAS PARTI P.A.S[PARTI ANGGOK SAJA].

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping