Rabu, Oktober 03, 2012


Heh!!! Ingatkan tadi dah tak ada dah video ni. Rupanya ada lagi orang lain yang memuat-naikkan video sama yang memaparkan aksi ghairah Si Izara Aishah ni.

Sudah pasti Si Izara tu akan jawab yang video tu adalah video lama sewaktu dia masih lagi menjadi seorang pelajar sebelum ini.

Tapi, walau apa pun alasan yang diberikan, peminat jugak la yang menjadi penentu sama ada nak sokong atau tidak aksi yang dipaparkan didalam video ni. Buruk baiknya terserah pada diri sendiri!!!
Kami dapat lihat beberapa blog sibuk mengemaskinikan blog masing-masing dengan memuatnaik video Izara Aisyah yang dikatakan amat seksi ketiak menarikan tarian tango ketika masih menuntut.
NescafeAis mengambil inisiatif memuatnaik semula video tersebut setelah ianya disekat.
Tak tahulah berapa lama pula ianya akan bertahan...hehehe
Video berdurasi 7.43 minit ini menyaksikan 6 orang wanita termasuk Izara Aishah yang berpakaian seksi berwarna hitam. Izara Aisyah Heroin drama “Vanilla Coklat” ini boleh dilihat memakai corset dan skirt pendek bersama stokin yang agak seksi dengan tarian yang dipersembahkan agak mengghairahkan.
Categories:

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping