Khamis, Oktober 25, 2012


Sebelum meneruskan penulisan dibawah biar dinyatakan awal - awal. Blog ini menyokong penuh perlaksanaan Hukum Hudud Islam dan menolak Hudud PAS.

Tertarik dengan perkembangan terkini mengenai isu Hukum Hudud ni, nampak gayanya sudah ada pemimpin - pemimpin Islam yang mula bertindak macam orang munafik.

Bagi mereka, tindakan Presiden MCA dianggap biadap kerana terus mempertikaikan mengenai perlaksanaan Hukum Hudud.

Secara dasarnya, blog ini juga bersetuju dengan kenyataan tersebut tetapi perlu diingatkan bahawa Presiden MCA tu jugak menolak Hukum Hudud PAS bukan Hudud Islam.

Namun, jika diperhatikan, respon terhadap penyataan tersebut disambut keras oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu sampai diorang buat demo didepan pejabat MCA.

Malah, diorang siap hantar Memorandum kepada MCA supaya memohon maaf dan sebagainya. Tetapi, kenapa dengan DAPigs diorang tak buat macam tu pulak?

Kenapa sewaktu Pengerusi DAPigs, Penasihat DAPigs dan Setiausaha Agung DAPigs menolak dan menentang Hudud, mereka tak berdemo depan pejabat DAPigs?

Kenapa diorang tak desak agar DAPigs memohon maaf dan menghantar memorandum kepada mereka? Apa tindakan mereka pada ketika itu? Tengok gambar dibawah:


Nah!!! Itu alasan yang diberikan oleh Presiden PAS sendiri. Dia kata DAPigs ada hak untuk menolak Hukum Hudud. Jadi, kenapa MCA tidak ada hak yang sama?

Tambahan pulak, kenapa PAS beria - ia nak marah bila orang mempersoalkan pasal perlaksanaan Hukum Hudud sedangkan ianya bukan agenda mereka?

Nampak sangat yang PAS ni saja menjadikan isu Hukum Hudud sebagai alat permainan Politik mereka. Diorang bukannya benar - benar Ikhlas pun nak laksanakan Hudud.

Nah!!! Jika apa yang blog ni katakan adalah tidak Benar, sahut cabaran ni: Masukkan Hudud Sebagai Manifesto Pilihan Raya. Jangan setakat tau nak bercakap dan berdemo je!!! Yang lebih penting, jangan la jadi Munafik pulak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping