Isnin, Januari 14, 2013


Ps: Buat puak - puak pencacai Pakatan tu, adalah dinasihatkan kepada diorang agar jangan membaca atau pun menengok paparan dibawah ni.

Sebab memang jenis manusia yang takkan mampu nak terima hakikat. Malah, diorang ni semuanya Anti Kebenaran. Jadi, dari nak menyeksa diri sendiri, baik la diorang tak payah baca. Buat mengabihkan masa je!!!

Sejak dari awal pagi hingga lah ke waktu makan tadi saya terima bertalu talu panggilan talipon dari kenalan dan juga bukan kenalan tetapi pembaca blog ini yang ingin kan pengesahan mengenai jumlah sebenar hadirin didalam stadium.

Saya kumpulkan disini beberapa keping foto yang saya rakamkan melalui kamera yang baru saya perolehi i.e Leica D-Lux 6. Seperti yang saya catatkan dalam entry terdahulu, selain dari tarikh tahun yang silap, catatan masa adalah tepat. Pembetulan hanya boleh dibuat pada rakaman rakaman yang baru. Data dalam EXIF tidak boleh di manupilasikan setakat yang saya tahu.

Saya berada dibahagian belakang dan tengah stadium sepanjang acara berjalan dan saya boleh akui bahawa bahagian belakang padang tidak lah penuh dan sepadat yang sesetengah blogger siarkan. Mungkin teknik kloning digunakan semasa proses Photoshop. Dalam teknik tersebut, mengadakan yang tiada memang senang berbanding menghilangkan apa yang ada. 

Tujuan paparan dibawah ialah untuk membantu mereka yang mencari kebenaran mendapat kepastian. Terima kasih dan syabas kepada mereka yang inginkan kebenaran.

1/23
 2.
 3.

Ps: Gambar selebihnya korang boleh tengok kat sini ni. Sekian, terima kasih.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping