Sabtu, Februari 16, 2013


Siapa yang tak kenal dengan wayang Politik puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni bercakap semuanya 'double meaning' belaka.

Tak pernah der diorang nak cakap secara terus terang. Bukannya diorang ikhlas sangat pun. Cakap kat mulut kata tak nak. Tapi dalam hati memberontak suruh pilih dia.

Macam Si hadi Awang tu jugak la. Hari tu sibuk dia kata dah tak nak bertanding dalam PRU yang akan datang. Katanya dia nak bagi laluan kepad orang muda.

Lepas tu, dapat la simpati dari orang ramai. Dapat la sokongan moral kononnya. Jadi, dia pun ubah la pendirian. Kata dia nak bertanding pulak.

Kan nampak sangat diorang ni saja je berlakon. Wayang semata - mata nak mintak simpati rakyat. Bukannya ada tujuan lain pun. Kalau dah Presiden pun boleh main wayang macam tu, inikan pulak anak - anak buah dia!!!
SHAH ALAM - Jawatan Menteri Besar Johor jika Pakatan Rakyat berjaya menawan negeri itu bukan perkara utama yang mendorong Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub bertanding di negeri kelahirannya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
 
Walaupun namanya disebut-sebut bakal mengisi jawatan menteri besar jika Pakatan Rakyat menang di Johor, Salahuddin berkata, beliau ada agenda lebih besar di atas kepulangannya itu. 
 
"Cerita untuk jadi menteri besar ini biarlah kita cerita nanti selepas PRU akan datang.
 
"Itu bukan matlamat akhir cita-cita politik saya. Yang penting bagi saya, apabila saya diminta Datuk Dr Mahfodz Mohamed, Pesuruhjaya Pas Johor pada hari ini, beliau telah memikirkan dan berbincang dengan saya untuk saya balik ke Johor bagi membantu melonjakkan lagi arus perubahan di Johor," ujarnya. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping