Isnin, Februari 18, 2013


Huh! Tak sangka sungguh. Disebalik wajah dia yang 'suci' tu rupanya menyimpan rahsia yang cukup hebat. Ingatkan, dengan rupa macam tu, baik sangat la orang nya.

Sebelum ni, dengan berbekalkan wajah yang 'mulus' tu la dia tampil dipentas - pentas peragaan dan mendedahkan perihal orang lain. Rupanya, semua tu hanya indah khabar.

Besar jugak nafsu dia rupanya. nak bertanding tak nak pilih parti lain. Nak parti dia sendiri jugak. Lepas tu meroyan suruh orang percepatkan proses pendaftaran parti dia.

Yang dia sibuk sangat nak bukak parti lain tu menda kejadahnya? Apa, dah tak de parti lain ke yang dia boleh masuk untuk terus memburuk - burukkan Kerajaan?

Kenapa dia tak pilih parti - parti yang dah sedia ada dikalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu? Kenapa dia tak masuk PKR, PAS atau DAPigs macam orang lain?

Memang sah, Si Mamat Pakai Bowtie ni sebenarnya tak yakin dan kurang percaya dengan parti - parti tu. Dia yakin yang dia sekadar mampu jadi balaci diorang je.

Jadi, sebab itulah dia nak jugak tubuhkan parti baru. Selain dapat jadi calon untuk bertanding dalam PRU akan datang, dia dapat jugak jadi Presiden parti baru tu nanti. 

Bila dia dah dapat jawatan jadi Presiden parti baru dia nanti, maka ada la kerusi untuk dia dalam Majlis Pimpinan Presiden Pakatan. Itu je yang dia nak sebenarnya. Bukannya nak memperjuangkan rakyat sangat pun!!!
KUALA LUMPUR: Bekas Menteri Pelancongan, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir memfailkan permohonan untuk kebenaran semakan kehakiman bagi mengarahkan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (ROS) mendaftarkan Parti Ikatan Bangsa Malaysia (IKATAN). 
Abdul Kadir, yang merupakan pengasas IKATAN, memfailkan permohonan itu di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini melalui Tetuan Kesavan.
Afidavit sokongan Abdul Kadir mendakwa pihaknya menyerahkan Borang Pendaftar bagi mendaftar parti itu kepada Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia pada 6Jun tahun lepas.
Beliau mendakwa telah beberapa kali berjumpa dengan pegawai pejabat pendaftar bagi memastikan semua kertascara adalah teratur dan lengkap, bagaimanapun tidak menerima sebarang jawapan berhubung status permohonannya itu selepas tiga bulan.
Abdul Kadir berkata pada 15 Januari lepas, peguamnya menghantar sepucuk surat bagi mendapatkan status terkini pendaftaran IKATAN namun masih tidak menerima apa-apa jawapan.
Dakwanya dua hari selepas itu, beliau sendiri telah menulis surat kepada Ketua Setiausaha, Timbalan Ketua Setiausaha, Kementerian Dalam Negeri dan Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan untuk merayu agar permohonan tersebut diluluskan segera, namun masih gagal. - seterusnya...
Ps: SH nak letak gambar dia pun segan sebab terlalu 'mulus' dan suci. Takut nanti, ada pulak yang tak boleh nak tido malam!!! Hehehe...
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping