Isnin, Februari 04, 2013


Hahaha... tak sangka pulak Si Mahasewel tu boleh meroyan bila tengok gambar kata atas ni ek? Kenapa yang dia marah sangat dengan Tok Jan ni?

Hanya sebab Tok Jan sertai program 1M4U semalam ke? Tidak. Dia meroyan sebab Tok Jan puji usaha yang dibuat oleh Pemuda UMNO Malaysia.

Tu je sebab dia nak meroyan tak tentu arah sampai dituduh Tok Jan ni 'Sial bin Celaka'? Itu ke perangai seorang Mahasiswa yang perlu dihormati?

Inilah jadinya bila terpengaruh dengan ajaran puak-puak Pakatan.., sesuka hati mak bapak dia je nak tunjuk kurang ajar walaupun terhadap orang yang lebih tua..

Padan lah muka cai-cai Pas yang dulu sanjung sangat mamat syiah ni kann.. Sekarang ni.., pemimpin Pas sendiri kena maki dengan dia beb..

Gua nak tengok apa yang puak-puak Pas berani buat pada mahasewel ni.. Berani ke blogger-blogger Pas pertahankan pemimpin tertinggi dorang?

Kalau dengan mamat 2.30 CGPA ni pun cai-cai Pas takut..., elok buang je telor tu kat anjing... Hahahahaha... - MPP Online
Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Sebelum ni SH dah kata. Tok Jan ni baik dengan semua orang. Dia tak macam pemimpin lain dalam Pakatan.

Sebab apa Tok Jan baik dengan orang? Sebab dia tau dia mudah dapat bantuan kalau dia memerlukannya. Tu pasal la dia baik dengan orang.

Cuba tengok pemimpin Pakatan yang sombong dengan orang. Ada orang nak berkawan dengan dia? Ada orang nak bantu? Tak de der.

Sebab apa? Sebab walaupun orang nak bantu diorang dengan ikhlas macam mana sekali pun, diorang tetap akan memburuk - burukkannya.

Cuba tengok macam kat Kelantan tu sudah la. Bila Kerajaan Pusat tak tolong, diorang tuduh kata Kerajaan zalim. Tapi, bila Kerajaan Pusat bantu jugak diorang, dah diorang kata nak pancing undi. Penyudahnya, siapa yang rugi? Jangan la jadi bodoh sombong sangat!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Masa mula lahir dulu dh terminum kencing IBLIS,bila dah besar perasan pandai nak memimpin konon.
    Lu sape eeeeehhhhhhhhhhhhh KulitMuulemesss

    BalasPadam
  2. Dia ni dah fanatik politik sangat wei..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping