Sabtu, Februari 16, 2013


Hahaha!!! Jap ek... bagi SH peluang nak gelak kejap. Hahaha!!! Wakakaka!!! Lawak beb. Ini cerita memang lawak habis. Tak ingat dunia punya lawak.

Nampak gayanya pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang ni semuanya hanya sekadar bahan lawak antarabangsa je sebenarnya. Diorang ni bukan pemimpin.

Sebelum ni, dah ramai dah sahabat blogger SH yang mendedahkan keGAGALan PKR untuk menjadikan Dr. Pornthip sebagai kuda tunggangan mereka dalam kes Sugumaran.

Dr. Pornthip sendiri yang telah menolak jemputan dari PKR untuk melakukan bedah siasat kedua terhadap Sugumaran. Bukannya salah orang lain.

Tapi disebabkan aib mereka dah terdedah dan memang tak dapat nak disembunyikan lagi, maka diorang cari la alasan untuk menyalahkan orang lain.

Seperti biasa, puak - puak Pakatan Haramjadah ni akan salahkan Kerajaan. Kononnya diorang nak mendakwa bahawa Kerajaan ni tak telus.

Tak telus Kepala Tengkorak dia!!! Dah Dr. Pornthip tu sendiri yang tak nak datang dan buat bedah siasat kedua, diorang nak paksa menda kejadahnya lagi!!!

Kot kalau diorang sendiri yang GAGAL nak memperkudakan Doktor dari Thailand tu, tak payah la nak heret orang lain. Mengaku salah sudah la. Nak cari salah orang apa pasal?

Semuanya dah terdedah. tak payah nak buat 'post mortem'. Kesimpulannya puak - puak Pakatan Pembangkang ni memang dah GAGAL!!! Itu je kesimpulannya. Tak payah susah - susah cari alasan lain!!!
SHAH ALAM - Pakatan Rakyat mahu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengetepikan semua halangan diplomatik dengan kerajaan Thailand bagi membolehkan pakar patalogi Dr Pornthip Rojanasunand menjalankan bedah siasat kedua ke atas C. Sugumaran. 

Dalam satu kenyataan media bersama yang dihantar peguam keluarga mangsa, N. Surendran dan Latheefa Koya, mereka mendakwa Najib terlibat dalam menghalang kemasukan pakar berkenaan ke Malaysia. 

"Berdasarkan tuntutannya yang beliau tidak menghalang Dr Porntip, mengapa beliau tidak meminta kerajaan Thai untuk meneruskan dan menghantar Dr Porntip ke Malaysia untuk bedah siasat kedua?

"Kami turut meminta bahawa Najib Razak mendedahkan sejauh mana komunikasi dengan kerajaan Thai bersabit kes bedah siasat kedua C Sugumaran. Keluarga dan rakyat Malaysia layak sepenuhnya bagi maklumat ini," kata kenyataan dikeluarkan hari ini.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Bagi aku puak pakatan dan keluarga india tu aje yang nak tahu. Rakyat tak terlibat pun...... cukuplah nak kencing merata-rata. hancing satu Malaysia.

    BalasPadam
  2. Coludn't be bothered....siapa india tu yg kita mesti nk tau punca kematian dia?....dh sampai ajal mati le, siapa yg oleh lawan kuasa Tuhan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping