Sabtu, Mac 02, 2013


Jika sebelum ini Tian Chua, Anwar serta beberapa pemimpin PKR menyalahkan Najib dan Umno diatas kematian 2 anggota komando VAT69 di Lahad Datu, Nik Aziz tampil dengan kenyataan yang berbeza.



Mursyidul Am Pas tersebut menganggap pengorbanan kedua-dua arwah merupakan jasa yang besar kepada negara dan juga mendoakan kedua-duanya diberikan ganjaran dari Allah SWT.



Nik Aziz juga berharap kerajaan akan menyiasat bagaimana perairan negara boleh ditembusi oleh kumpulan penceroboh berkenaan agar peristiwa yang sama tak berulang di masa hadapan.



PAS juga turut merakamkan takziah kepada keluarga Inspektor Zulkifli Mamat dan Sarjan Sabaruddin dari Unit 69 Komando yang telah terkorban ketika mempertahankan negara berdepan penceroboh di Lahad Datu semalam.



"Saya merakamkan takziah kepada keluarga anggota polis Malaysia yang terkorban dalam insiden tembakan antara pihak keselamatan Malaysia dan penceroboh di Lahad Datu semalam.



"Semoga jasa dan pengorbanan yang dicurahkan demi mempertahankan kedaulatan negara diberikan ganjaran yang baik di sisi Allah SWT," kata Nik Aziz dalam satu kenyataan hari ini.


Ps: Huh! Apa gunanya kalau Si Ketua Penipu tu dimalukan sedemikian rupa. Dia memang dah tak de kemaluan pun. 

Tu pasal la dia buat - buat tak tau, macam dia tak terlibat dalam isu kat Lahad Datu tu. Walhal, media antarabangsa semua kaitkan nama dia. Jadi, memang patut sangat la dia kena tenyeh!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Bukan Nik Aziz je yang berdoa, Tian Chua pun senyap2 berdoa dengan kalimah Allah. Kan Hadi dah bagi permit class A.

    kenyit mata ke Hadi.

    BalasPadam
  2. Itu sandiwara Nik Aziz,dia tahu penyokong pas marah bila dia kata penerima BR1M serupa ayam itik-lembu.jadi dia pun perlu berlakonlah untuk mengembalikan kenyakinan pada pentaksubiyahnya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping