Isnin, Mei 06, 2013


Lewat malam semalam, SH difahamkan berlaku insiden kecil yang hampir membawa kepada pergaduhan kaum di Bentong, tempat dimana Si Wong Tak bertanding.

Konco - konco DAPigs mula membanjiri jalan utama dihadapan Pejabat Majlis Perbandaran Bentong dan menyebabkan kesesakan lalu lintas.

Mereka hadir setelah menerima SMS menyatakan kononnya Si Wong Tak tu dah berjaya merampas kerusi Parlimen Bentong dan MB Pahang tewas di Pelangai.

Akibat SMS palsu itulah yang membuatkan penyokong - penyokong DAPigs Cina mula berkumpul. Tak kurang jugak dengan anak - anak Melayu PAS.

Disebelah pihak pula, kelihatan anak - anak muda Melayu BN turut berkumpul dalam satu jumlah yang cukup besar. Semuanya untuk menyambut kemenangan MB Pahang.

Namun, apabila diumumkan yang Si Wong Tak tewas kalah tipis kepada Datuk Sri Liow Tiong Lai, maka mula la puak - puak DAPigs tu buat provokasi.

Kata diorang, berlaku 'blackout' didalam dewan Majlis Perbandaran sewaktu pengiraan undi dijalankan. Itu menunjukkan betapa bongoknya penyokong DAPigs ni.

Pengiraan undi dibuat di Pusat Mengundi, bukan di Pusat Pengumpulan jumlah. Kot itu pun diorang tak faham jugak, memang sah la diorang ni BONGOK.

Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu saja nak buat provokasi supaya pihak BN marah. Tapi muslihat diorang tu tak menjadi. Dan kawalan pihak Polis juga terbaik!!!

Walaupun kalah di tiga DUN dalam Parlimen Bentong, penyokong BN yang terdiri daripada anak - anak Melayu, semuanya ada kewarasan fikiran. 

Bukan macam puak - puak Kafir Laknat DAPigs tu. Menyokong sebab emosi. Bukan sebab perjuangan. Sebenarnya, diorang marah bila dicabar oleh orang Melayu.

Tapi malangnya, masih ada jugak orang Melayu yang tak sedarkan diri. Masih jugak diorang Buta dan nak jugak menyokong puak - puak Kafir DAPigs ni.

Apa pun, SH ucapkan tahniah dan terima kasih kepada 379 orang pengundi yang memberikan kemenangan kepada Datuk Seri Liow. Kalau tidak, naya je rakyat di Bentong jadi kuda kepada seorang rakyat Kanada macam Si Wong Tak tu!!!

Ps: Malam tadi, SH cari jugak tong minyak. Kot - kot ada yang boleh disedekahkan kepada Si Wong Tak tu!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping