Isnin, Mei 06, 2013


Memang itulah kerja yang perlu dilakukan oleh Si Husam ni sebenarnya. Sebelum dia nak bertanding di Putrajaya hari tu, dia dah banyak tabur janji kepada rakyat.

Dia berjanji nak bina stadium Negeri. Dia kata dia nak bina landasan keretapi laju di Malaysia. Dia kata dia nak bina Lebuh Raya untuk Rakyat.

Sekarang, bila Si Husam tu tewas dalam PRU kali ini, maka dia secara automatiknya hilang kredibiliti dikalangan penyokong PAS sendiri.

Dia wajar mempertimbangkan kedudukan dia dalam parti. Dia patut letak jawatan sebagai Naib Presiden. Itu yang perlu dilakukan oleh Husam.

Sama jugak macam Si Din Pudu. Lepas kalah di Johor, dia juga perlu meletakkan jawatan sebagai Naib Presiden PAS kerana GAGAL membawa sebarang perubahan.

Sekarang, ini dua orang boleh balik ke Kelantan dan melunaskan janji - janji yang telah mereka taburkan kepada rakyat sebelum ini. 

Diorang boleh jadi Buruh Kontrak untuk bina Stadium, Landasan Keretapi dan Lebuhraya Rakyat di Kelantan. Kalau setakat pandai cakap je, baik tak payah!!!

Tapi apa yang kita takut, diorang pulak yang diberikan kontrak untuk buat semua tu. Habis jugak duit rakyat lebur dalam Poket diorang. Takut nanti, jangan kata nak nampak batu asas, bayang - bayang diorang pun tak nampak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping