Selasa, Jun 25, 2013


Inilah yang orang kata, Nasi Dah Jadi Bubur. Tapi, sekurang - kurangnya, bubur tu boleh jugak kita makan. Ini bukan dah jadi bubur. Tapi dah basi dah!!!

Apa pun dah tak boleh buat. Dan semua ini salah diorang sendiri. Bukannya salah orang lain. Orang dah cakap, jangan percaya dengan puak - puak Pakatan tu.

Tapi diorang ni degil. Diorang nak jugak ikut jejak puak - puak Penipu Rakyat tu. Percaya sangat dengan apa yang diorang cakap. Bila dah hancing kena kencing, baru diorang tau.

Yang paling menariknya, pengakuan tersebut dibuat oleh peserta Himpunan Black 505 kepada wartawan Free Malaysia Today. Bukan Utusan atau pun TV3 ye.

Orang dah bagitau awal - awal dah. Berbuih -buih mulut orang ulang. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu berjuang bukan untuk rakyat. 

Sebaliknya, diorang berjuang untuk kepentingan diri diorang sendiri. Rakyat ni diorang setakat jadi alat je bagi mereka. Itu je nilai rakyat bagi puak Pakatan ni.

Ketahuilah bahawa pemimpin Pakatan Haramjadah ni ada agenda mereka yang tersembunyi. Diorang sekadar main wayang je depan rakyat kata nak memperjuangkan mereka. Hakikatnya, diorang peduli pun tidak!!!
Penyokong  berasa “ditipu” oleh pemimpin Pakatan Rakyat yang jelas memberi keutamaan kepada kepentingan diri sendiri daripada mengikut kehendak (boikot upacara angkat sumpah) rakyat.
Dalam pada itu, masalah dalaman parti dan beberapa pemimpin yang memegang jawatan di negeri Selangor yang ‘sabotaj’ perhimpunan tersebut juga satu punca kekurangan sambutan.
Terdapat spekulasi penyokong kepada beberapa pemimpin yang tidak bertanding pada pilihan raya membuat keputusan untuk mensabotaj himpunan kerana tiada ‘faedah’ menghadirinya.
Pada pendapat mereka, Himpunan tersebut adalah bukan untuk menegak hak rakyat dan juga tidak memberi manfaat kepada pemimpin kesayangan mereka hanya tetapi untuk kepentingan beberapa pemimpin yang kalah tipis.
Manakala, beberapa pemimpin yang memegang jawatan di Selangor dan Pulau Pinang juga tidak kelihatan pada himpunan kali ini.
Ada yang berkata, mereka tidak hadir kerana ditipu oleh Suruhanjaya Pilihan Raya bukan masalah mereka sedangkan mereka membentuk kerajaan di Selangor, Kelantan  dan Pulau  Pinang.
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Tak tipulah..itulah professional namanya...bukan mcm UMNO haramjadah dan hipokrit...tipu, putarbelit, rasuah, makan harta negara...mcm semut hitam jugalah...yg terus menerus diperbodohkan olih UMNO sampai ke mati!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Profesional taikkkkk kucing namanya,siutttt

      Padam
  2. Kalau anak jantan dan ada telur..kamu siarkan komen saya tadi!!!!

    BalasPadam
  3. ye... memang diakui... ianya satu tindakan profesional... sebab tu bila orang kata ianya tipu pun puak - puak Pencacai Pakatan tak nak percaya... Penipuan Tahap Profesional...

    BalasPadam
  4. B4 angkat sumpah beria2 suruh bt demo...kumpulkan sume org.
    Tp time tibe masa yer..lain.ckp xserupa bikin..janji pkai ludah jer.
    Ckp anak aku pun pandai..klau anak aku yg bt demo mmg aku tampar. Dhla kna tipu..bodoh lak tu baring2 atas jalan..

    BalasPadam
  5. tanpa nama, anda yg tak ada telor...

    BalasPadam
  6. Semut, diorg ni xdpt trma kytaan ttg ketentuan allah.. Ada lbh dari segalanya knp allah xbg mereka kmngan.. Sekarang islam, mlyu seperti dihina, krn geng2 tanpa nama ni la....

    BalasPadam
  7. BUkan setakat dikencing malah diberak oleh anuwar !

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping