Ahad, Jun 30, 2013

Gambar Hiasan...
Hek eleh! Entah apa - apa betul la diorang ni ek. Dah kena rogol pun masih lagi diorang nak banyak bunyi? Apa lagi yang diorang tak puas hati ni?

Kalau tengok kelaku diorang ni, tak ubah macam pelacur jalanan. Orang dah bagitau dah. Jangan pakai skirt pendek dan baju ketat - ketat. Nanti takut kena rogol.

Tapi ada diorang dengar cakap orang lain? Ada diorang nak ambik peduli dengan nasihat orang? Tak de der!!! Diorang sendiri yang buat pekak!!!

Semua ni bukan salah orang lain. Tapi semuanya salah diorang sendiri. Dah banyak kali dah orang pesan, diorang tak nak dengar. Nak jugak diorang percaya.

Orang dah kata, puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya tak boleh percaya. Diorang tu kuat menipu. Hari - hari kerja diorang memang menipu. Bukannya diorang ada kerja lain.

Yang diorang bijak pandai kena tipu jugak dengan puak - puak Kaki Penipu tu kenapa? Siapa suruh diorang jadi bodoh sangat nak percaya pada Pakatan Haramjadah tu? Sekarang, sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggung la!!! Jangan la banyak bunyi pulak!!!
 
Pengerusi Parti Sosialis Malaysia (PSM) Dr Nasir Hashim mendakwa Pakatan Rakyat "menikam" parti itu daripada belakang pada pilihan raya umum lalu sekalipun berpandangan gabungan itu bukan musuh utama mereka.

"Benar, kita tetap bermasalah apabila kawan sendiri membelot dan menikam kita dari belakang kerana pada hemat kami mereka ini bukanlah musuh utama.

"Namun kita tetap dilanyak dan kita cuba bertolak ansur dengan harapan dapat bersatu.

"Walhal kalau mengikut sejarah perjuangan PSM, kita tidak gentar menghadapi musuh utama, sanggup kena pukul dipenjara dan diheret ke mahkamah. Masih bangun melawan," katanya dalam ucapan dasarnya sempena kongres parti itu di Kuala Lumpur semalam.

Sambil menyifatkan hubungan PSM dengan Pakatan "kucar kacir" semasa pilihan raya umum lalu, Dr Nasir bagaimanapun berkata pada masa lain mereka bersatu membanteras ketidakadilan dan salah guna kuasa.

Menurutnya, parti itu "diasak, dimungkiri janji, lembab menangani masalah parti dan mementingkan kedudukan masing-masing" ekoran tiada kekuatan keahlian dan sokongan sekali gus mengharap Pakatan meraih kejayaan dalam pilihan raya.

"Namun begitu, sebagai kawan Pakatan, kita sanggup bertolak ansur bagi memudahkan Pakatan menuju ke Putrajaya. Malangnya tindakan ini dipandang remeh dan dianggapkan satu kelemahan.

"Akibat daripada tindakan Pakatan yang lekehkan semangat setia kawan ini, ramai kawan NGO, mahasiswa, individu bersimpati dan menawarkan bantuan material dan meluangkan masa menyertai ceramah-ceramah semasa pilihan raya," katanya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. keluarga 69...putar putar tang tu jugak.. i tikam u... u tikam i.. i makan u.. u makan i.. i tikam org lain.. org lain tikam i... semua parasit.. dah menang cabuttttttt... yg kalah tunggu pru depan ramai dtg balik jabat tgn

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping