Ahad, Jun 09, 2013


Berikut SH paparkan kenyataan dari seorang sahabat yang duduk atas pagar. Dia sendiri pun agak bingung dengan dakwaan Si Rafizi Jambu tu. 

Apa yang pasti, Si Rafizi Jambu tu sendiri tak dapat nak buktikan dakwaan dia tu. Setakat bercakap guna air liur tanpa sebarang bukti apa kejadahnya. Lepas tu boleh pulak dia suruh orang cari bukti untuk dia. Memang sah la Si Rafizi ni saja nak tipu rakyat!!!
40,000 Bangla masuk ke Malaysia within 5 days just to vote time PRU. This single line opens up sooooo many questions, unless lu percaya Rafizi Ramli sudah pergi Isra' Mikraj la, dol.

1. Kalau dah tahu memang akan berlaku, pehal tak station orang-orang lu kat KLIA amek gambar seratus 747 MAS that would be needed to transport those fuckers (remember, the claim was MAS yang transport them in). 

2. MAS ada 100 bijik 747 ke, dol? MAS ada 100 bijik Airbus 320? Check it: MAS has about 100 TOTAL aircraft. 

3. MAS has about 100 TOTAL aircraft. Meaning, to execute your crazy plan, MAS kena stop services for 5 days. So... mana bukti MAS stop regular flights during that time?

4. Mana gambar Bangla yang pass thru KLIA yang mesti berduyun-duyun punya tiap-tiap hari for that 5 days?

5. Mana bas yang angkut Bangla ni semua? Yang ada pun dapat satu, itupun kantoi. Ai, 40,000 Bangla naik satu bas je?

6. Mana 40,000 Bangla ni duduk dalam tempoh masa tu?

7. Mana gambar Bangla beratur berduyun-duyun kat pusat mengundi? Yang ada, gambar Orang Asli yang dia kata Bangla. Kesian rakyat Malaysia, tak pasal-pasal jadi mangsa rasis sebab warna kulit dia salah.

8. Yang ada, gambar sorang dua RAKYAT MALAYSIA kulit gelap yang derang belasah ramai-ramai just because of their skin colour. 

9. Hallo, dol, kalau satu atau dua atau SEPULUH Bangla mengundi kat SATU port undi, ADA APA-APA KESAN PADA KEPUTUSAN UNDI KE? Pantek. So mesti kena ada at least SERATUS Bangla kat satu port undi. Kan. Otak ada?

10. Lepas habis PRU, mana 40,000 Bangla ni pergi? Naik flight balik, mana gambar dia balik? Stay kat Malaysia, mana derang duduk?

Tak masuk akal, tak masuk akal, TAK FUCKING MASUK AKAL. KAU FAHAM TAK, BABI?
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Nama pun pengundi hantu so perlu ke k.terbang/bas/rumah sume tu..apa rah..kalu take photo pun takkan bleh nampak. Kan kan kan

    BalasPadam
  2. Buat kueh tak guna acuan

    BalasPadam
  3. Ya.hantu dlm kain pelikat..dlm seluor cina kui dlm baju cina kui..huh kalau ada org boleh lihat dgn mata batin...berjuntai tanduk keluar kat baju pakatan..la tu perangai mcm setan..

    Terawang..teropong mata batin...dlm kepada rafizi ada huh penuh setan jantandoll..teropong lagi..huh bawah ketiak penuh hantu raya bergayut..teropong lagi..huh penuh setan chinadoll dlm baju..teropong lagi..huh penuh sekeliling bergayut mcm mcm doll..teropong lagi......mmmm...apatu..mmmmma apa tu..opssss..dlm celuor ada ........eeeee hehehehe setan aneh...hahahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping