Khamis, Jun 27, 2013


Nak terguling - guling SH dibuatnya bila baca kenyataan media yang dikeluarkan oleh Si Guan Eng ni. Nampak sangat la yang Si Biawak ni seorang yang Hipokrit!!!

Memang dah jenis manusia tak sedar diri. Ini yang payah dengan pemimpin - pemimpin Pakatan ni. Diorang ni tak reti nak ukur baju pada badan sendiri.

Dalam satu artikel yang diterbitkan di Free Malaysia Today, Si Guan Eng ni suruh BN hentikan Politik Berdendam terhadap parti lain.
GEORGE TOWN: Penang Chief Minister Lim Guan Eng has called on the Barisan Nasional federal government to stop its political vengeance for the sake of nation-building and socio- economic prosperity. 
Lim said exacting political revenge would only wreck Malaysia’s hopes of attaining developed nation status by 2020. 
He described the Malacca state government’s recent closure of the Jonker Walk night market as BN’s vindictive action to exact revenge for losing seats in the last general election. 
“Such action does not augur well for responsible economic policy-making and nation-building,” said Lim,also the DAP secretary-general, in a statement. 
Kenyataan tersebut dikeluarkan selepas Kerajaan Negeri Melaka menutup Jonker Walk hanya semata - mata untuk mengurangkan kesesakan lalu lintas.

Sebab itu je Si Guan Eng tu nak tuduh Kerajaan BN ni suka berdendam? Apa yang dia buat selama ni terhadap Kerajaan Barisan Nasional buakn sebab dendam jugak ke?

Yang dia maki hamun penjawat awam, hina usaha Kerajaan yang nak membantu rakyat, bukan atas sebab berdendam dengan Barisan Nasional ke?

Yang dia hasut rakyat agar membenci Kerajaan Barisan Nasional hari ini atas sebab apa jika bukan kerana dendam dia terhadap Barisan Nasional. Memang itulah matlamat DAPigs.

Buat Si Guan Eng tu SH nak nasihat la sikit. Ukur baju padan badan sendiri dulu la!!! Jangan nak tuduh orang je kerjanya. Dia sendiri pun dah banyak kali menganiaya orang Melayu. Jadi, tak payah la dia nak perasan yang diri dia bagus sangat!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. LGE berpolitik memBENCI... kita orang Melayu dan seorang Muslim tidak ditanam perasaan membenci antara satu sama lain... berbeza dengan kafir yang tak tahu halal haram... Tenaga DAP adalah berdasarkan kepada kebencian mereka kepada UMNO... PAS juga sama tetapi puncanya dari Nik Aziz bertikutan dari sejarah antara UMNO dan PAS... tenaga PKR berdasarkan kepada pemimpin yang beriya iya sangat nak jadi PM... HATE Politics ni lar yang menggabungkan mereka untuk bersatu melawan BN... mampukah pemimpin BN yang lemah lembut dan selalu bertoleransi antara semua kaum boleh mengatasi tenaga kuat pembangkang yang penuh dengan kebencian dan tipu helah politik? Adakah sikap selalu bertoleransi ini akan menyebabkan BN jadi pembangkang di PRU14? Dlm isu jonkerwalk, bangsa cina selalu bersatu, baik DAP ataupun MCA... Melayu? Memang pecahbelah dah... itu sebab cina boleh naik tocang... pemimpin BN mesti bersikap tegas sekiranya masih mahu memerintah lagi pada masa akan dtg...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping