Jumaat, Jun 28, 2013


Haramjadah betul la puak - puak Pakatan ni ye. Memang nampak sangat la yang diorang ni semuanya jenis manusia yang Hipokrit dan suka bermuka - muka.

Selama hari ini, diorang dok tuduh Barisan Nasional korup dan suka menyeleweng dalam tugas serta tanggungjawab masing - masing. 

Alih - alih, ada jugak pegawai diorang yang terlibat dalam masalah yang selama ini ditujukan kepada Barisan Nasional. Tak de bezanya la diorang dengan BN ye tak.

Ada jugak dikalangan mereka yang tidak jujur dan amanah dalam melaksanakan tanggungjawab yang telah diberikan. Ingatkan diorang ni maksum sangat.

Rupanya ada jugak yang suka menipu. Menipu pulak bukan untuk tujuan yang baik. Tapi untuk tujuan yang jelas mempunyai kepentingan Politik:
SHAH ALAM: Bekas pegawai khas kepada Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dihukum penjara dua tahun dan dua sebatan oleh Mahkamah Tinggi di sini hari ini atas tuduhan menipu bagi mendapatkan sumbangan Majlis Sambutan 100 Hari Pakatan Rakyat, lima tahun lepas.

Hakim Datuk Abdul Alim Abdullah membuat keputusan itu terhadap Mohd Yahya Mat Sahri, 46, selepas membenarkan rayuan pihak pendakwaan terhadap keputusan Mahkamah Sesyen di sini membebaskan tertuduh pada Mei 2011.

Abdul Alim bagaimanapun membenarkan permohonan peguam Ahmad Nizam Hamid, yang mewakili Mohd Yahya, untuk menangguhkan pelaksanaan hukuman sementara menunggu proses rayuan di Mahkamah Rayuan.

Mohd Yahya dituduh menipu Presiden Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) Datuk Abdul Karim Munisar untuk mempercayai bahawa Sekretariat Pakatan Rakyat memohon sumbangan bagi menampung pembiayaan majlis sambutan itu di Gardenia Coffee House, Quality Hotel di sini pada 4 Jun 2008.
Hah! Kan tak pasal - pasal je dia kena tahan dan dimasukkan ke dalam penjara. Ada orang yang nak bela dia atau menggantikan tempat dia dalam penjara tu nanti?

Jawapannya, Tak Ada Der!!! Pemimpin Pakatan tu tak peduli pun apa yang jadi pada dia. Meringkuk la dia dalam penjara tu nanti. Siapa suruh dia cari penyakit.

Yang kelakarnya, dia kena hukuman tu sebab dia menipu untuk mendapatkan penajaan bagi program Pakatan. Bukan ke selama ini Pakatan kata diorang pakai duit sendiri?

Kan diorang sering gunakan duit tabung simpanan masing - masing. Jadi, apa pasal pulak mamat ni sibuk pulak nak cari penaja? Suruh la pemimpin Pakatan tu pakai duit diorang!!!

Takkan nak buat program sendiri pun tak de duit kot? Bak kata Si Mahaberuk Syiah tu tempoh hari, pakai kereta mahal - mahal. Nak buat program untuk rakyat pun tak mampu ke? Kalau tak mampu, baik tak payah sibuk nak jaga Kebajikan Rakyat la woi!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. MANUSIA TETAP MANUSIA WALAU DARIPADA PARTI MANA SEKALI PUN.KECUALI YANG BERIMAN KEPADA ALLAH SWT SAJA AKAN MENJAGA DIRINYA DARIPADA TINGKAH LAKU YANG DILARANG ALLAH SWT.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping