Khamis, Jun 06, 2013


Dah buang tebiat gamaknya Si Nizar Lilin ni. Tak pun dia ni dah terkeluar dari agama kot. Tu pasal la dia bercakap pun main ikut sedap mulut dia je.

Dulu, dia turut serta dalam satu majlis memperingati kematian Si Teoh Beng Hock dengan memegang lilin seperti orang Nasrani. Sekarang dia pertikaikan pasal Isra' Mikraj pulak. Kalau itu bukan dikategorikan sebagai Murtad, kita nak kata apa lagi!!!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. Tiada time line dalam kekuasaan Allah....Jauh ke atau dekat adalah justifikasi relatif manusia... Allah maha agong...

    BalasPadam
  2. 1 soklan yg 1 dunia punya muslim xdapat nk jwp, kcuali klu tanya pd kafirun, mcm2 jwpn yg ala2 syaiton yg kita dpt, mgkn nizar bole tanya munkar dn nankir nt utk pengesahan.

    BalasPadam
  3. Suruh dia tanya kat tok guru dia Pok Nik lah. Tengok ape jawapan dia. Bukan pe, mungkin dia dulu berguru dengan Pok Nik.

    BalasPadam
  4. Apa yang nak diherankan pasal si Mangkuk Ayun ni, asal usul keturunan dia ni pun sudah memberi gambaran siapa Mangkuk Ayun ni. Selepas apa yang terjadi dapat memegang jawatan MB sekejap maka MEROYAN lah dia jadinya,jangan ingat kaum hawa sahaja yang meroyan.

    BalasPadam
  5. Ya Allah. Tunjukkan jalan yang lurus kepada yb nizar..

    BalasPadam
  6. YB Dato Sri Nizar, sembah derhaka berani sangat... pingat anugerah Tuanku Sultan nak pakai jugak. Pulang la balik dah nak derhaka sangat. Muka tak tau malu. Ceh..,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping