Sabtu, Jun 29, 2013


Herankan. Bila buat kerja Haramjadah tu, tak de pulak dia fikir pasal kemaluan. Tapi bila dah kantoi dan kena tangkap, tau pulak dia nak marah orang lain.

Apa punya perangai la macam ni? Sekali tengok, macam perangai Si Ketua Penipu tu pun ada jugak. Masa buat, SEDAP yang amat sangat. Tapi bila dah kantoi?

Dia tau pulak nak tuduh orang aibkan dia dan sengaja nak cemar imej dia kepada khalayak ramai. Kemudian dia nak cerita pasal moral dengan orang?

Buang masa je!!! Bercakap dengan orang macam ni memang tak mendatangkan sebarang faedah. Setakat bercakap mengabihkan air liur apa gunanya?

Orang sekarang nak dia tunjukkan bukti. Mana dia jam Omega yang dia kata ada dalam simpanan isteri dia dirumah? Kenapa dia masih tak tunjuk lagi jam tu?

Ke dia sendiri dah lama tak balik ke rumah isteri dia? Mana la tau ye tak. Kot ada rumah lain pulak ye tak. Al - Maklum la. Dia kan banyak rumah tumpangan.

Dan yang paling orang hairan, kenapa sampai hari ini dia masih lagi tak nak ambik tindakan terhadap orang yang mendedahkan video dia dengan Chinadoll tu?

Kenapa dia tak saman Datuk Eskay dan buktikan bahawa dia memang tak buat kerja Haramjadah tu kepada rakyat? Atau adakah itu pun dia takut nak buat jugak?

Kalau itu pun dia tak mampu nak buat, tak payah la dia nak mengabihkan masa bercerita pasal Integriti dan mempertikaikan moral orang lain!!! Cermin dulu diri tu sendiri. Kalau diri tu baik sangat, baru la dia layak nak bercerita tentang orang!!!
Anak dramatis veteran Azean Irdawaty itu mulanya dilihat cuba menutup wajah dan menghalang beberapa jurugambar dari merakam gambarnya ketika keluar dari bilik mahkamah sebelum bertukar agresif.
Laporan Utusan Malaysia menyebut yang Benjy telah bertindak menumbuk kepala seorang jurugambar sebuah syarikat akhbar dan turut menepis beberapa kamera jurugambar lain.
Benjy telah dikenakan tahanan reman tiga hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Seksyen 15 akta sama.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. penagih shabu boleh memudaratkan kesihatan serta mendapat bayi cacat down sindrom

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping