Selasa, Jun 25, 2013


Siapa kenal wakil rakyat diatas ni? Kalau siapa yang tak tau, itulah YB bagi kawasan Dewan Undangan Negeri Seri Serdang (Yang bukan Exco tu la ye).

YB ni tak de la popular sangat memandangkan dia baru kali pertama dapat jadi wakil rakyat. Cuma nama dia naik bila dia menyangkal dakwaan Timbalan Pengerusi SPR sebelum ini.

YB ni la yang kata, kejadian Blackout tu berlaku dikawasan dia iaitu dikawasan Seri Serdang. Dia menyangkal dakwaan SPR mengatakan kejadian tu hanya satu pembohongan.

Sebelum ini, kita dah bangkitkan persoalan mengenai kejadian tersebut. Jika benar kejadian itu berlaku, kenapa YB ni tak buat sebarang laporan Polis mengenainya?

Kenapa dia hanya mendiamkan diri sehingga isu tu dibangkitkan dalam media oleh Timbalan Pengerusi SPR dan mendakwa SPR cuba nak tipu rakyat?

Persoalan yang paling utama, sekarang ni Siapa Tipu Siapa? YB kata SPR tipu rakyat. Yang YB duduk diam tak buat laporan tu, bukan Tipu Rakyat ke namanya?

Tak payah cakap banyak la YB. Kalau setakat pandai nak tuduh orang, baik tak payah!!! Kalau YB jujur dengan rakyat, dah lama dah YB tegakkan Kebenaran. Ini tidak. YB pulak yang berbangga ambik gambar dalam sidang DUN!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Kalau dah duduk sekududukan dengan kaki pembohong, pemfitnah dan peliwat, berbohong dan fitnah jadi perangai semula jadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping