Rabu, Julai 17, 2013


Demikian yang dilaporkan didalam FMT hari ini. Dengar kata ada segelintir ahli - ahli PKR yang tak puas hati dengan cara pentadbiran Si Khalid Gagap tu.

Jika sebelum ini, orang akan mengaitkan tindakan tersebut didalangi oleh konco - konco Azmin dan juga Si Zuraidah Mak Lampir tu.

Mereka memang dari mula tak berapa senang dengan perlantikan Khalid sebagai Menteri Besar Selangor. Katanya perlantikan Si Khalid tu atas dasar Kronisme dan Nepotisme.

Tetapi, dari apa yang dilaporkan oleh FMT, tindakan ahli - ahli PKR ni adalah disebabkan Si Khalid tu engkar arahan parti dan tidak melantik Xavier jadi Exco Negeri.

Persoalannya, apa masalah sebenar Si Khalid Gagap tu? Bukan ke sebelum ini Si Ketua Penipu tu kata hanya Si Khalid Gagap tu saja yang layak untuk mentadbir Selangor?

Jadi, kenapa pulak masih ada diantara ahli - ahli PKR yang nak mempertikaikan kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu? Bukan ke Si Ketua Penipu tu seorang yang maksum?

Setiap kata - kata Si Ketua Penipu tu perlu dituruti oleh ahli tanpa sebarang pertikaian. Atau adakah sekarang ni ahli PKR sendiri dah tak percaya dengan Si Ketua Penipu tu?

Dan tambah menghairankan kita, kenapa pulak SI Khalid Gagap tu nak diheret ke Lembaga Disiplin Parti sedangkan diorang tak puas hati dengan pentadbiran Negeri?

Apa pulak kaitannya pentadbiran Negeri dengan parti? Parti, parti la. Negeri, negeri la. Tak de kaitan lansung antara satu sama lain. Yang nak dicampur aduk jugak kenapa?

Inilah masalah sebenar puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang tak mampu nak membezakan diantara Politik dan Pentadbiran Negeri.

Habis semua benda diorang nak sama ratakan sampai tak ada had serta sempadan yang tertentu. Kiranya semua masuk dalam satu bakul.

Lepas tu, diorang ada hati pulak nak tuduh orang lain menghadapi konflik kepimpinan sedangkan diorang sendiri menghadapi penyakit tu dengan lebih kronik.

Dikalangan diorang pun ada yang sanggup bertikam sesama sendiri demi untuk memperjuangkan kepentingan peribadi individu tertentu. Bukan la diorang ni nak memperjuangkan kebajikan rakyat!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping