Rabu, Julai 17, 2013


Hadeh!!! Apa masalah diorang ni? Takkan la itu pun diorang nak kecam jugak kot? Tak bagus ke kalau Si Nora Danish tu pergi menunaikan solat sunat Terawih ni?

Kan sekarang ni bulan Ramadhan. Apa salahnya kalau Si Nora Danish tu melaksanakan amal ibadah dia dibulan yang mulia ni? Takkan itu pun salah jugak kot?

Takkan la hanya kerana dia 'upload' gambar ketika selesai menunaikan solat tu pun nak dianggap satu dosa besar bagi sesetengah pihak? 

Apa ke jumud sangat pemikiran diorang ni? Betul la macam yang dijelaskan oleh blogger Taipingmali ni. Kalau perkara ni dibuat oleh 'pihak tertentu' dah tentu - tentu tak de orang berani pertikai. Itu la tahap taksub membabi buta namanya!!!
 
Sedih melihat tingkah laku artis muda jelita ini, pergi umrah pun tayang gambar di internet, kali ini buat hal lagi, pergi solat sunat terawih pun bergambar lagi dan diletakkan ke dalam internet.

Akibatnya Nora Danish dikutuk rapat oleh pecacai-pecacai, kaki fitnah yang dengki khianat dan busuk hati.

Kesilapan Nora ialah beliau tidak sain borang menyertai Pas terlebih dahulu seperti yang dilakukan oleh Abby Abadi, Aishah The Fan Club, Diana Amir dan beberapa orang artis lain.

Jika Nora Danish sudah mengisi borang keahlian Pas sudah tentulah kehadiran beliau ke masjid untuk solat sunat akan mendapat pujian berbakul-bakul sehingga kembang lubang hidung beliau kerana pujian.

Sembahyang atas bumbung kereta kah, atas rumput kah semua akan mendapat pujian. Inilah lumrah kehidupan manusia di bumi Malaysia yang di kasta-kastakan oleh juak-juak Pas. - Taipingmali
Categories:

4 ulasan:

  1. Tuan guru Nik Aziz sembahyang dkt padang sorang2 dan yg lain dok tgk,tidak ku hairan pun.......

    BalasPadam
  2. well mana ko tau yg kecam dia tu pas ke umno? ko pun sama jgk bhai.. nak politik kan isu mcm nihh.mebi dorg kecam krn nora ni seksii.. x bertudung tp pegi terawihh.. n kalo itu yg dorg fikir.. mmg bengap lahh.. dorg yg duk sebok2 tu ntah p terawih ke tidak.. so x payah nak judge org lahh

    BalasPadam
  3. aq pon heran,adakah bergambar selepas solat terawih dianggap berdosa besar????adakah tindakan itu sama taraf dengan syirik hingga boleh dimaki hamun berbagai????biarla dia...itu hak dia....korang yang kutuk nora tu solat terawih jugakker??

    BalasPadam
  4. Bergantung pada niat,nak menegur juga bergantung pada niat,baik niat baiklah segala-galanya walaupun disisi manusia nampak burok tetapi disisi Allah tidak kerana Allah tilik kepada hati seseorang bukan kepada kelakuan didalam ibadat.Jangan kita beribadat disisi manusia tetapi disisi Allah tidak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping