Jumaat, Ogos 30, 2013


Hahaha!!! Inilah nasibnya bila kuat sangat menipu rakyat. Penyudahnya cukup memalukan diri sendiri. Akhirnya, Si Ketua Penipu tu terpaksa Jilat Ludah dengan Kahak sekali!!!

Kita semua tahu bagaimana Si Ketua Penipu tu meroyan tak tentu arah bila SPR umumkan Barisan Nasional kekal memerintah di Malaysia lepas PRU yang lalu.

Habis satu Malaysia Si Ketua Penipu tu pusing menyebarkan dakyah kononnya dia telah dikhianati oleh SPR dengan tuduhan yang bukan - bukan.

Dia kompang pada rakyat kononnya Pakatan kalah disebabkan 'Blackout'. Dia kata Pakatan kalah sebab wujud pengundi hantu yang diimport.

Macam - macam lagi tuduhan dia buat terhadap SPR. Dia hasut rakyat supaya tidak menerima keputusan PRU yang telah pun diumumkan.

Sekarang, bila dah nak dekat dengan tarikh perbicaraan kes liwat dia terhadap Saiful, baru la Si Ketua Penipu tu nak mengakui keputusan PRU tu.

Dalam usaha dia yang terdesak ni, dia buat la cerita kononnya pihak Kerajaan setuju nak bekerjasama dengan Pakatan melalui dia. Tak de dia, rundingan tak boleh diteruskan.


Itu semua ayat pancing yang cuba hendak disemaikan dalam pemikiran rakyat. Tu semua doktrin untuk Si Ketua Penipu tu melepaskan diri dari dakwaan meliwat.

Punya terdesaknya Si Ketua Penipu tu nak melepaskan diri sampai sanggup dia mengkhianati mereka yang turun berdemo selepas PRU yang lalu.

Sanggup dia biarkan pencacai - pencacai dia telan air kencing dia yang hancing tu dengan melakukan sesuatu demi untuk menyelamatkan diri dia sendiri.

Dulu, masa dia angkat sumpah jadi Ahli Parlimen, dah ramai dah pencacai yang sakit hati. Sekarang, bertambah sakit jiwa la pencacai tu dibuatnya sebab dikhianati oleh 'Pak Sheikh' Kaki Liwat ni!!! Kalau tak sakit hati, memang standard PENCACAI la namanya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Isteri Najib Yang Bebal Atau Pegawai Khasnya Yang Sengal

    Bukan isterinya yang suka masuk campur tetapi pegawai khas beliau yang menggunakan beliau kerana pegawai khas tersebut lihat peluang untuk buat duit melalui senarai calon pru13.Pegawai khas ini juga mengumpul askar maya yang diketuai oleh pemilik portal utara, bloger no1 malaysia, bloger yang berpangkat datuk, bloger yang guna nama sendiri, bloger kaki terbang dan puluhan saudaramara bloger kari basi dan saudaramara bloger rohbani.
    http://thebebalian.blogspot.com/2013/08/isteri-najib-yang-bebal-atau-pegawai.html

    BalasPadam
  2. BESAR KEMALUAN ANWAR IBRAHIM ALJUBUR hehehehe

    BalasPadam
  3. itu pasal tak hasil....

    BalasPadam
  4. Kari Berapi....
    Kenapa semasa hayat mendiang Princess Diana merapatkan dirinya dgn rakyat ramai yg komen yg baik-baik belaka terhadapnya..dan bila Isteri PM cuba berbuat sedemikian rupa dipandang hina dari kebanyakkan mata rakyat...

    BalasPadam
  5. AWAS !!!!!! Lakonan Anwar Ibrahim. Agenda jahatnya tidak pernah putus dari kepala otak busuk dan jijik. Pemikirannya sama macam Lubang dubur kegemaran dan kesukaannya. Najis sentiasa keluar, busuk sentiasa ada. Jangan sekali-kali percaya kpd Anwar Ibrahim, dia adalah "MUNAFIK"

    BalasPadam
  6. LU PIKIR LA SENDIRI. ALL BAHALOL +ALL JUBUQRI NI LAYAK DI GELAR PEMIMPIN KEPADA RAKYAT DI TANAH MELAYU.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping