Jumaat, November 15, 2013



Alahai... Apa la yang kita nak heran sangat kalau Si Nurul Izzah tu suka tayang 'Alat Sulit' sendiri? Sedangkan masa dia belajar dulu pun, itu jugak yang dia buat.

Cerita la pasal apa sekali pun. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang suka buat kerja yang tak mendatangkan faedah dan mengabihkan masa.

Kalau bab LGBT atau isu berkaitan dengan Murtad, Si Nurul Izzah tu boleh kata ianya 'Tak Membahayakan Negara'. Tapi kalau benda lain? Pun sama jugak ke?

Mungkin anak kesayangan Si Ketua Penipu tu masih tak bercerai susu dengan Mama dia kot. Tu pasal la dia tak dapat nak membezakan yang mana penting dan yang mana tidak.

Ini bukan kali pertama Si Nurul Izzah tu buat kerja macam ni. Dulu dia jugak yang dok pertikaikan pasal Kapal Selam Scorpene dan mendakwa ianya tak boleh menyelam.

Sekarang dia pulak yang dedahkan kepada orang luar mengenai sumber risikan Negara dan membocorkan rahsia sulit. Kan nampak sangat BIJAKnya Si Nurul Izzah ni.

Akibat dari itu, memang patut sangat la pihak yang berkenaan menyoal siasat Si Nurul Izzah ni dan paksa dia mengaku mana dia dapat maklumat berkaitan perkara tersebut.

Dan pihak berkenaan juga perlu ambik tindakan sewajarnya dan mendesak Si Nurul Izzah ni tampil dengan bukti. Kalau dia setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!!

Kalau dia CHEREDIK sangat, apa kata Si Nurul Izzah tu bagitau kita kat mana letaknya jam omega milik Papa kesayangan dia tu? Kalau bab rahsia sulit pun dia boleh tau, takkan la dia tak tau kat mana Papa dia simpan jam tu kot!!!
Sebelum ini, laporan dari portal berita melaporkan, Izzah pada forum mengenai Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) di Bangsar, Kuala Lumpur mempersoalkan tindakan kerajaan menempatkan 30 anggota polis cawangan khas di London, England.

Izzah berkata, kos menempatkan kontinjen tersebut di London dibiayai oleh dana awam sedangkan setahu beliau, tiada ancaman keselamatan dalaman pada Malaysia yang berasal dari negara Eropah itu.

Kenyataan Izaah itu turut mendapat kecaman daripada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim yang mahu kerajaan menyiasat Ahli Parlimen Lembah Pantai itu.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kenape dia tak tunjukan alat sulitnya. Atau dia tunjukan pada pensyarahnya saje. Hal hal keselamatan negara pun nak didedahkan ape kejadahnya. Negara kucar kacir nanti aljuburi datang menyelamarkan macam cerita tamil.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping