Khamis, Februari 20, 2014


Hanya itu sahaja kesimpulan yang boleh dibuat apabila kita dengar cerita terkini yang didedahkan oleh Si Chegu Bird tu berkaitan dengan warga Myanmar baru - baru ni.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Chegu Bird tu sebenarnya hanya satu penghinaan dan sindiran kepada Si Ketua Penipu tu berikutan pengakuan yang dibuat mengenai kewujudan Bangla sebelum ini.

Semua orang tau mengenai cerita tersebut. Dan semua orang tau siapa yang tertipu dengan dakyah Politik Songsang yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu pada ketika itu.

Siapa lagi yang paling hancing kena tipu dek Si Ketua Penipu tu kalau bukan budak - budak SAMM pimpinan Si Chegu Bird ni sendiri. Diorang yang percaya bulat - bulat dengan penipuan Si Ketua Penipu tu.

Punya la diorang percaya dengan dakyah tersebut sampai ada yang sanggup berguling - guling depan bangunan Parlimen dan ditangkap oleh pihak Keselamatan. Penyudahnya, diorang hanya membodohkan diri sendiri.

Semua orang dalam Malaysia ni pun dah sedar bahawa Si Ketua Penipu tu hanya sekadar menipu apabila dia cuba menafikan dakwaan kononnya wujud pengundi Bangla sebelum PRU yang lepas.

Tatkala semua orang mula lupa dengan insiden tersebut, datang pulak puak - puak SAMM ni membuat dakwaan yang hampir sama bila memuat naikkan gambar berkaitan dengan warga Myanmar di Kajang.

Jadi, tak heran la jika dakwaan yang dibuat oleh Si Chegu Bird tu hanya satu helah untuk memburukkan lagi nama baik serta imej Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan. Maklum la. Orang dah kena kencing. Mana dia nak bau hancing sorang - sorang!!!

Lepas Bangla, Myanmar pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Jgn risau, ada yg akan percaya dan penuh la nanti fb penyokong mereka ttg myammar pulak. Kalau sekali ditipu mungkin x sengaja. Tapi kalau 2 kali kena tipu mmg nampak kebodohan pengikut PR ni.. Biarkan..

    BalasPadam
  2. Assalam Bro

    Anwar akan menang dengan undi Myanmar hihihihhh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping