Khamis, Februari 20, 2014


Apalah buruk sangat perangai Si Mahfuz Bean tu ek. Kot ye pun nak dedahkan pekung didada tu, agak - agak la sikit. Kalau cantik tak pe la jugak. Ini, nak tengok pun boleh buat orang muntah!!! Buat malu je jadi pemimpin PAS kalau macam tu. Buat mengabihkan masa je!!!
Nampaknya pepecahan dalam unit media Pas semakin kritikal. Semuanya berpunca apabila Mahfuz Omar mencabar Kerajaan negeri Kedah yang ditadbir oleh Dato Seri Mukhriz membuat laporan polis/sprm mengenai salahlaku atau penyelewengan kerajaan negeri Pas terdahulu.

Mahfuz mencabar, apabila MB Kedah DS Mukhriz membuat kenyataan mahu mendedahkan segala pekung busuk Pas ketika menjadi kerajaan terdahulu. 

Paling menarik, berita Mahfuz mencabar kerajaan negeri keluar pagi, tapi petangnya bekas SETPOL MB iaitu Sanusi dan Ketua Unit Penerangan Pas Kedah telah disaman oleh seorang individu kerana mendakwa kedua-dua mereka ini berniat jahat keatasnya.

Selepas itu, Pemuda UMNO Kedah yang diketuai oleh Dato Shaiful telah menghantar memorandum kepada SPRM, supaya SPRM mempercepatkan siasatan terperinci keatas kes Papua New Guinea yang melibatkan kerajaan negeri Pas terdahulu rugi hingga RM13 juta.

Pelaburan jutaan ringgit kerajaan negeri Pas lakukan, tanpa merujuk kepada pihak kementerian, malah mendatangkan sangsi dan paling tak masuk akal apabila projek PNG tu belum jalan tapi duit dah keluar!

Apakah projek tu merupakan salah satu cara kerajaan negeri Pas Kedah nak sapu duit? Atau kerajaan negeri Pas Kedah ketika itu memang bodoh dan sombong hingga taknak rujuk pada kementerian menyebabkan duit rakyat Kedah dirugikan berbelas juta ringgit.

Berbelas juta ringgit tu, bayangkan berapa luas kawasan balak yang Pas tebang untuk cover balik kerugian tersebut. Jika diselia dengan betul, berapa puluh ribu rumah kos rendah dapat dibina di Kedah untuk membantu rakyat susah yang tidak mempunyai rumah.

Tapi itulah Pas, dia punya salah tak nampak. Kalau kita, bagi dia nak kentot pun salah! - baca la sepenuhnya disini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping