Sabtu, Februari 22, 2014


Pelakon cantik, Nora Danish menafikan desas-desus mengatakan dia dan Nadeem Nazri telah membeli barangan hantaran untuk perkahwinan mereka. 

Biarpun pasangan sensasi ini dilihat semakin hangat bercinta, namun Nora memberitahu dia lebih selesa menganggap Nadeem sebagai kawan biasa.

“Perkara itu tidak benar sama sekali kerana seperti yang saya sering katakan, kami berdua lebih selesa menggelarkan hubungan ini sebagai kawan biasa sahaja kerana saya hanya akan membuka mulut jika tarikh berkahwin itu sudah ada. 

Selagi belum ada kepastian mengenai perihal perkahwinan, selagi itu saya sangat selesa dalam mengklasifikasikan hubungan kami berdua sebagai teman biasa sahaja,” ujar Nora ketika ditemui di majlis doa selamat filem ‘Hantu Bungkus Ikat Tepi’ di Wisma Metrowealth pada Jumaat.

“Jika saya benar-benar mahu berkahwin, kalau saya belum lagi membeli barang hantaran lagi pun, saya akan beritahu kepada semua yang saya akan berkahwin. Maknanya, berita tersebut tidak sahih. Cerita perihal membeli hantaran perkahwinan tidak betul sama sekali,” tegas Nora lagi.

Bagi pelakon filem ‘Aku Terima Nikahnya’ ini, hal perkahwinan merupakan perkara baik dan tidak menolak sekiranya ada jodoh. Namun begitu, jelas Nora, dia langsung tidak merancang untuk menuju ke gerbang perkahwinan pada tahun ini.

Hubungan yang dijalinkan oleh Nora dan Nadeem berlangsung agak lama dan mereka juga sangat terbuka dalam berkongsi kemesraan hubungan mereka menerusi laman sosial. 

Akibat daripada itu, cerita kurang enak berkenaan mereka sentiasa timbul. Adakah Nora tidak takut hubungan yang mereka jalinkan terjejas akibat cakap-cakap orang?

“Saya tidak perlu takut jika hubungan yang dijalinkan terjejas. Saya sudah dewasa dan boleh menerima hakikat sekiranya hubungan kami tidak sampai ke jinjang pelamin. 

Saya juga tidak akan berasa kecewa sekiranya perkara itu terjadi. Sebab itu saya lebih mementingkan hal keluarga sekarang ini. Mengenai gambar-gambar perkongsian saya di laman sosial pula, saya juga seperti manusia biasa yang lain, rasa nak berkongsi gambar itu ada,” jelas Nora lagi.
Categories:

2 ulasan:

  1. saya bagi 4 bintanggggg...

    BalasPadam
  2. KALAU DAH NAMA PELAKUN....NAK CAYE PUN SUSAH.
    TENGAH NANGIS TIBA BOLIH KETAWA... BEGITULAH SEBALIKNYA.
    SUKA KAULAH LABI....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping