Sabtu, Februari 22, 2014


WANITA YANG BERMORAL YANG TIDAK MEMENTINGKAN JAWATAN DAN MENJAGA MORAL WANITA. BELIAU TELAH MELETAKKAN JAWATAN PADA 2010 HANYA KERANA KELAKUAN BURUK ORANG LAIN!!

Wanita ini sanggup melepaskan jawatannya sebagai Ketua Wanita MCA, Pengerusi Wanita MCA Selangor, Pengerusi Skuad Bantuan Bencana (CRSM) parti, Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat serta sebagai senator kerana menunaikan janji apabila soi lek menang Presiden MCA.

Menurut Mei Fun, beliau hanya melepaskan jawatan dalam parti dan bukannya meninggalkan MCA. BELIAU TIDAK BOLEH BEKERJASAMA DENGAN SOI LEK YG TERLIBAT DENGAN SKANDAL SEXS.

“Peletakan jawatan saya bertujuan mempertahankan hak dan maruah golongan wanita. Saya bukannya keluar parti kerana saya masih yakin terhadap matlamat parti. Saya akan terus berkhidmat kepada parti tanpa mengorbankan prinsip saya.”

Ini yang aku kagum dengan Mei Fun yg sanggup berkorban melepaskan jawatan hanya kerana Ketuanya terpalit dengan skandal seks walaupun mereka kafir.

Yang calon PKR sorang tu, walau jutaan bukti diberi, buat bodo je bertanding walaupun dirinya sendiri jelas dan nyata terpalit dengan skandal seks dengan china doll. Islam pulak tu?

PS: Heh! Korang bandingkan la sendiri. Yang sorang tu, nama je nak dipanggil Pak Sheikh. Tapi perangai mengalahkan orang tak de iman.

Lawan dia pulak hanya sekadar memegang kepada moral demi menjaga maruah kaum wanita. Sekarang, orang Kajang pilih la sendiri. Nak ke diorang berwakilkan seorang Peliwat atau seorang wanita yang bermoral???
Categories:

1 ulasan:

  1. Dato Jai perlulah sedar diri. Jangan nak memandai mandai

    Semenjak ketiadaan orang lama yang menjadi setiausaha politik YAB PM, saya lihat ada sedikit perubahan yang amat ketara di dalam pentadbiran PMO apabila seorang setiausaha politik yang dilantik sejak zaman Pak Lah cuba untuk merencana politik negeri terengganu. Sebelum pru13 yang lalu individu ini lah juga yang telah memporak perandakan umno negeri terengganu dan menyusun atur calon yang akan bertanding. Kini Dato Jai menjadi sebutan semula apabila sekali lagi mencampuri urusan umno terutama mengatur politik negeri terengganu.

    Tugas Dato Jai yang merupakan selaku Setiausaha politik kepada YAB PM dalam hal ehwal berkaitan dengan Agama Islam nampaknya tidak lagi dilaksanakan kerana beliau nampak lebih berminat untuk mengatur politik umno.

    Beliau akan merosakkan umno apabila PMO mencampuri urusan dalaman parti kerana Dato Jai perlu sedar diri bahawa dari Presiden UMNO lah yang melayakkan seseorang menjadi Perdana Menteri. Bukan dari PM yang menjadi Presiden. Pekara ini perlu Dato Jai sedar bahawa PMO tidak boleh mencampuri apatahlahi memberikan arahan itu dan ini kepada UMNO.

    Dato Jai setiausaha YAB PM perlu sedar bahawa beliau duduk di jawatan tersebut adalah atas ehsan YAB Najib Razak Presiden UMNO. Jadi adalah lebih baik Dato Jai fokus untuk menjaga hal ehwal ugama berbanding mencampuri urusan politik UMNO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping