Khamis, Mac 27, 2014


Huh!!! Heran jugak dengan Si Ketua Penipu ni. Bila orang tuduh dia balun 'Gay' dalam bilik hotel, dia saman berjuta - juta. Orang tuduh dia terima duit pun dia saman jugak.

Kononnya dakwaan dan tuduhan yang dibuat tu menjejaskan maruah serta imej dia sebagai seorang pemimpin. Tapi kenapa bila orang dedahkan video dia dengan Chinadoll dia diam?

Kenapa sampai hari ni dia masih lagi tak ambik sebarang tindakan dan saman pihak yang mendedahkan video tersebut? Sebaliknya dia hanya buat penafian je mengenai dakwaan tu.

Kan pelik tu. Padahal pendedahan mengenai dakwaan dia balun Chinadoll tu jelas lebih memalukan dia bukan sahaja sebagai seorang pemimpin, tetapi sebagai seorang yang beragama Islam. Takkan itu pun dia masih nak berdiam diri jugak!!!
PUTRAJAYA, 26 Mac - Saman fitnah RM60 juta oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Senator S. Nallakaruppan dibawa ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur untuk dibicarakan.

Ini berikutan keputusan lima anggota panel Hakim Mahkamah Persekutuan hari ini yang sebulat suara membenarkan rayuan Nallakaruppan untuk menempatkan semula pernyataan pembelaannya yang dibatalkan Mahkamah Tinggi dan Mahkamah Rayuan.

Hakim Besar Malaya Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinuddin yang mempengerusikan panel itu berkata ia bukan satu kes yang jelas dan nyata untuk membatalkan pembelaan Nallakaruppan.

Beliau berkata terdapat isu yang boleh dibicarakan dalam pembelaan Nallakaruppan yang perlu dibicarakan di Mahkamah Tinggi.

Zulkefli berkata butiran lanjut yang diminta Anwar bukan merupakan fakta tetapi sebenarnya keterangan yang perlu dikemukakan dalam perbicaraan itu.


Panel berkenaan turut dianggotai hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri Suriyadi Halim Omar, Datin Paduka Zaleha Zahari, Datuk Hasan Lah dan Datuk Jeffrey Tan Kok Wha yang mengarahkan Anwar untuk membayar RM20,000 bagi kos perundangan kepada Nallakaruppan.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Assalammualaikum wmt,
    Terlalu banyak kes mahkamah membabitkan Anwar perlu diselesaikan.
    Tak kiralah sama ada yg dia sendiri saman atau orang lain saman dia.
    Kalau dulu ianya bagaikan benang kusut, kini kekusutan itu telah terungkai satu demi satu.
    Justeru, perbicaraan di mahkamah dapat dilakukan sepenuhnya tanpa halangan perundangan.

    Bagaimanapun majoriti rakyat sangat menantikan BILA si penipu besar itu akan dipenjarakan.
    Kak Wan sendiri - di hati kecilnya, tentu lebih senang suaminya itu berada dalam kurungan drpd bebas bermaksiat di sana sini.

    BalasPadam
  2. Insaflah...rumah dah kata pergi, kubur dah kata mari.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping