Selasa, April 29, 2014


Haduh!!! Dah tua - tua ni buat perangai yang bukan - bukan pulak dah Si Nyonya Kok ni. Dah la pakai baju Potkodot macam 'Ladybird'. Dia ingat cantik sangat ke pakai macam tu?

Heran sungguh. Ingat makin tua dia makin matang pemikirannya. Tapi malang sungguh nasib puak - puak DAPigs tu. Dapat pemimpin yang dah tua nyanyuk.

Mungkin Si Nyonya Kok ni dah semakin terdesak nak menghasut orang. Maka sebab itulah dia mula meroyan macam orang hilang akal macam ni.

Hari ini, Si Nyonya Kok tu mendesak supaya MCA menjelaskan pendirian mereka terhadap isu perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS sebelum ini.
"Kebisuan MCA bukan hanya sebab mereka tidak pernah ada keberanian untuk bersemuka dengan Umno malah takut hilang peluang menyertai semula Kabinet," katanya dalam kenyataan hari ini.
Apa yang jelas, hasrat Si Nyonya Kok ni sebenarnya ialah untuk menghasut MCA agar mula mencurigai UMNO dan bertindak keluar dari Barisan Nasional.

Disamping itu, puak - puak DAPigs ni jugak ada hasrat nak membakar sentimen kebencian serta perkauman dikalangan orang Cina terutamanya terhadap UMNO dan Islam.

Perkara itu sebelum ini memang jelas dapat dilihat bila DAPigs menjadi dalang utama dalam isu penggunaan Kalimah Allah dikalangan orang Bukan Islam.

IRONIKnya, pada masa tu boleh pulak DAPigs melaung - laungkan hak Kebebasan Beragama sedangkan dalam isu Hudud ni, kenapa diorang nak halang hak umat Islam?

Ternyata, agenda DAPigs dalam isu membangkitkan sifat perkauman serta sentimen membenci Islam ni semakin jelas ketara. Pun masih lagi ada yang nak pejamkan mata?

Realitinya, tindakan serta pendirian DAPigs ni jelas merupakan satu ancaman yang nyata bukan sahaja terhadap kesucian Islam itu sendiri. 

Malah ianya melibatkan keselamatan rakyat Malaysia secara menyeluruh. DAPigs bukan sahaja nak mencabar kesabaran umat Islam. Sebaliknya diorang ni nak cetuskan peperangan diantara kaum!!! Kot itu pun orang tak sedar jugak, memang bongok sangat la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. anti kominis dan DAPpigs30 April 2014 pada 10:20 PG

    Nyonya Cock tu sibuk2 apasal. Hudud ni untuk yang beragama Islam. Muka dah lah macam adik beradik khinzir, perangai jangan cakaplah.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping