Rabu, April 30, 2014


Heh!!! IRONIKkan??? Ini bukan kali pertama kita dengar Si Chagu sekor ni mengarut pasal kepincangan dan penyelewengan dalam parti yang dianggotainya.

Dulu pun Si Mamat Chagu tu pernah jugak menyalak benda yang sama masa dia bertanding jawatan Ketua Anak Muda Kecoh. Macam - macam dakwaan yang dia buat.

Kata dia pada ketika itu, wujud 'Campur Tangan Ghaib' dalam pemilihan yang diadakan. Maka sebab itu dia boleh tewas dalam pemilihan yang diadakan.

Kalau kita lihat, sekali lagi modus operandi Pakatan Haramjadah tu dapat dikesan. Dakwaan yang dibuat serupa macam dakwaan yang diorang buat terhadap pihak mahkamah.

Bukan ke diorang jugak turut menuduh keputusan mahkamah terhadap kes liwat Si Ketua Penipu tu ada campur tangan pihak tertentu? Kan sama je tuduhan yang diorang buat tu?

Nah!!! Sekarang, apa lagi permainan yang diorang mampu nak bentangkan kepada rakyat bila semuanya habis didedahkan dalam pemilihan kali ini?

Kalau orang lain yang buat dakwaan, puak - puak Pakatan Haramjadah tu kata ianya hanya sekadar fitnah. Tapi kalau pemimpin diorang sendiri buat dakwaan macam mana pulak?

Adakah diorang nak percaya atau diorang tetap anggap ianya sebagai satu fitnah? Kalau ianya fitnah, kenapa tak de orang nak ambik tindakan terhadap Si Mamat Chagu ni?

Dalam kenyataan, jelas dia menyebut pihak mana yang terlibat. Dia tak bersembunyi dalam membuat tuduhan tersebut. Jadi, pemimpin berkenaan tu tak nak ambik tindakan ke?

Tuduhan yang dibuat terhadap pemimpin yang berkenaan mampu untuk menjejaskan imej serta kredibiliti mereka. Takkan itu pun diorang masih nak mendiamkan diri?

Kot kalau maruah diri sendiri pun diorang tak mampu nak jaga, macam mana diorang nak jaga maruah Negara dimasa akan datang? Kalau macam ni gayanya, memang jahanam la.

Tapi, tak heran beb kalau pemimpin yang berkenaan tu tak nak ambik tindakan. Disebabkan Si Ketua Penipu tu sendiri pun perangai macam Haramjadah, tak nak ambik tindakan biar pun dituduh berzina dengan Chinadoll, inikan pulak Pencacai Bawahan dia!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. PKR ni satu satu parti yang semua pemimpinnya kaki Menyalak!! Biasa la kalau ketua menyalak tu tak lain ta bukan Raja Liwat sendiri. Semua pengikut pengikut tiru syle sama..MENYALAK 24 jam!! Tolong hantar sekor sekor ke SPCA! Bising ah!!!

    BalasPadam
  2. Fitnah dan lucah dah jadi amalan seharian sesetengah penyokong barisan. Mohon berubah sebelum terlambat.

    BalasPadam
  3. Di masa depan, haram kan saja pelajar pelajar aktivis. Dulu Raja Liwat tu pun aktivis jugak! Sekarang tengok la. Cuba fikir betul betul. Apa budak budak aktivis ni buat yang membantu masyarakat? Menyalak tak habis habis. Akhirnya, masuk politk untuk kepentingan diri. Kalau BETUL la diaorang nak mambantu masyarakat, cuba menghabiskan masa lebih (selepas belajar dan buat kerja sekolah dulu!), dengan volunteer tolong rumah rumah OKU ke, anak yatim ke, tolong bersihkan alam sekitar ke, dan lain lain. Kalau betul nak membantu masyarakat, banyak lagi kerja lain boleh dibuat. Lepas tu, masuk politk, baru lah terbukti memang tulen niat untuk membantu setelah menghabiskan masa volunteering and helping the needy and the less fortunate. Orang yang CAMTU baru lah akan menjadi seorang ahli politik yang berwibawa nanti. Harap masyarakat yang terikut ikut kata kata tipu PKR ni, tolong sedar. Diaorang ni....HANYA PENTINGKAN DIRI SENDIRI...BUKAN KEPENTINGAN NEGARA!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping