Rabu, April 30, 2014


Apa la malang sungguh nasib lelaki sorang ni yek. Kesian pulak tengok dia diperlakukan sedemikian rupa. Dah sebijik macam Pelacur dah gayanya.

Lepas puas dia di'gomol' dan dipergunakan sepuas hati, kemudian dia diliwat pulak terang - terangan. Kejam betul orang yang buat macam tu pada dia.

Bak kata orang kampung, tak de perikemanusiaan sungguh. Orang yang buat kerja Haramjadah tu patutnya dah disula awal - awal lagi.

Tapi, nasib Si Lelaki tu pun bukan salah orang lain. Dia sendiri jugak yang cari penyakit. "Setia" sangat tak tentu arah. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang merana.

Itulah nasib yang menimpa Si Azmin tu dalam pemilihan kali ini. Jelas nampak gayanya Si Azmin tu menjadi mangsa Politik rakus Si Ketua Penipu tu.

Kalau sebelum ini, niat Si Azmin tu untuk bertanding jawatan Presiden terhalang sebab Si Ketua Penipu tu pun turut menyatakan hasrat yang sama.

Mamat tu dah siap isi borang pencalonan dah katanya. Tapi last-minit kena koyak borang tu sebab "Setia" punya pasal. Sekarang makin melopong la dia dibuatnya.

Terbaru, kita diberitakan mengenai penyelewengan yang berlaku di Batang Sadong terkantoi apabila sebilangan petugas didapati sedang menandakan kertas undi Haram.

Dari laporan yang disebarkan sebelum ini, petugas yang didakwa melakukan kerja Haramjadah tu terdiri dari kalangan penyokong Pro Azmin. (Klik Sini)

Maka dengan menggunakan alasan tu membuatkan Si Ketua Penipu tu mengambil kesempatan mengeluarkan kenyataan agar pihak JPP mengambil tindakan.
"Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) sudah memberi penjelasan. Arahannya jelas, sebaik sahaja ada elemen kecuaian, siasat segera, batal atau tangguh.


"Jangan bertolak ansur sama sekali. Tidak kira siapa calon yang menang," kata ahli Parlimen Permatang Pauh itu lagi.
Dari satu sudut, memang nampak sangat Si Ketua Penipu tu nak pihak JPP ambik tindakan biarpun dia tau yang terlibat tu Si Azmin tu sendiri. Jadi, tak salah la kalau kita kata Si Azmin tu telah diliwat oleh Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan!!!

PS: Baca yang ni sekali ye. Klik sini.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Semut aku tak puas tolong cakap sama tkok Hotdog bukan bergedil hot dot adalah koteiyaw.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping