Jumaat, September 29, 2017

Hah! Ini cerita yang sangat menarik. Nampak gayanya kedudukan Si Rafizi tu sebagai seorang 'Pakar Strategi PKR' semakin tergugat akibat ke-BODOH-an dan ke-SOMBONG-an dirinya sendiri.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu cuba memberikan gambaran seolah - olah iklan penyata status bankrap yang disiarkan baru - baru ini sebagai tindakan terdesak yang dilakukan oleh Pengerusi NFCorp.

Malah Si Rafizi tu juga turut mendakwa tindakan menyiarkan iklan tersebut juga bertujuan mahu memburukkan imej serta menjatuhkan maruah dirinya sebagai seorang Ahli Parlimen.

Tapi hakikatnya, Si Rafizi tu bengkak bila perkara itu didedahkan secara terang - terangan. Habis segala rahsia yang cuba disembunyikan oleh Si Rafizi tu selama hari ini terdedah kepada umum.

Malah, pendedahan itu juga turut menyebabkan integriti dan kredibiliti Si Rafizi ni sebagai seorang 'Pakar Strategi' dikalangan puak Pakatan Haprak itu semakin bertambah tergugat.

Dengar katanya, ada dikalangan penderma - penderma yang telah menyalurkan dana peruntukan kepada Si Rafizi tu mula mempersoalkan tindakan yang dilakukan oleh 'Pakar Strategi PKR' itu.

Tapi, siapa yang tak curiga jika dana yang didakwa berjaya dikumpul sebanyak RM 1.5 juta itu tidak digunakan untuk tujuan yang sepatutnya. Soalnya, ke mana perginya duit yang telah diberikan?

Persoalan itu mula timbul dikalangan penderma - penderma Rafizi apabila penyata iklan tersebut terbongkar menyebabkan Si Rafizi tu menggelupor tak tentu arah untuk menutup kemaluannya.

Sepatutnya, derma itu digunakan untuk menyelesaikan tuntutan yang dibuat oleh pihak mahkamah agar Si Rafizi tu membayar kepada Pengerusi NFCorp sebanyak RM 300 ribu sebelum ini.

Tapi malangnya, sehingga tarik penyata iklan itu dikeluarkan, Si Rafizi tu masih GAGAL untuk menjelaskan tuntutan yang telah dibuat oleh pihak mahkamah. Sebaliknya, Si Rafizi tu cuba nak menyalahkan orang lain pula.

Tambah mencurigakan ialah apabila penderma - penderma Si Rafizi tu mula percaya dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Tipah Koyak yang mendakwa 'Pakar Strategi PKR' tu banyak kumpul duit, tapi duit Lawyer Fee pun dia tak bayar!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Terbongkar satu demi satu. Rakyat dah blh menilai sendiri.

    BalasPadam
  2. sebagai penderma mmg nak bg duit tu pd rafizi utk dia buat sesuka hati mak bapak dia.. andai dia nak main judi dgn duit tu pun tak pa kami halalkan sbb dia kan pakar.. kalau ada yg saman fitnah lg kami akan bantu bg derma dan tolonglah bila dah menang tu jgn lah baik hati sgt nak maafkan plak..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping