Rabu, April 25, 2018

Tindakan seorang ahli DAPigs yang mengambil keputusan keluar dari parti itu dan menyertai PAS semalam merupakan satu tamparan yang cukup hebat bagi parti tersebut secara terbuka.


Ianya membuktikan bahawa didalam kepimpinan DAPigs hari ini wujud konflik serta perbalahan dalaman diantara mereka dan ianya tidak dapat diselindungi dari pengetahuan rakyat.


Tindakan ahli DAPigs itu yang turut dinamakan sebagai calon PAS bagi kawasan DUN Tras, Raub itu menunjukkan bahawa ada dikalangan ahli parti itu yang tidak puas hati terhadap pucuk pimpinan parti.


Secara tidak lansung, tindakan itu juga memalukan bakal calon DAPigs yang juga merupakan bekas ADUN Mentakab yang sebelum ini pernah menghina institusi Islam di Pahang.


Mana tidaknya. Bekas ADUN Mentakab itu merupakan anak kepada salah seorang pengasas PAS Kawasan Raub, tetapi dia mengikuti haluan yang berlainan dari bapanya dan menyertai DAPigs.


Maka, penyertaan ahli DAPigs yang juga merupakan Naib Pengerusi Kawasan Raub itu sedikit sebanyak membuktikan bahawa parti yang diasaskan oleh bekas ADUN Mentakab itu lebih baik dari parti yang disertainya pada ketika ini!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Dap sekarang ni tumpang tui dengan pkr sebab nak menang pru14 ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping