Isnin, September 27, 2010

...Nak Menangis Buat Apa Lagi???...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Hari ini dalam laporan AstroAwani mengisahkan kekecohan yang berlaku dalam pemilihan PKR hujung minggu lalu. Tetapi biar kita bercerita mengenainya satu persatu.

Yang paling menarik perhatian Semut adalah mengenai Elizabeth Wong, Ratu Gambar Bogel PKR. Beliau diberitakan tewas dalam pemilihan Ketua Cabang dengan hanya memiliki 161 Undi sahaja. Manakala pencabar beliau, Lee Chin Cheh mendapat sebanyak 222 undi. Bermakna, ianya jelas menunjukkan bahawa ahli PKR Petaling Jaya Utara menolak kepimpinan Ratu itu.

Walaubagaimana pun, si Eli Wong masih tidak mahu mengakui perkara tersebut. Beliau bertekad untuk membuat bantahan kepada Jawatankuasa Pusat dan yakin bantahan itu akan diterima. Beliau mendakwa CC Lee bukan ahli PKR Cabang Petaling Jaya Utara sebaliknya merupakan ahli Petaling Jaya Selatan.

Dah kalah, kalah la. Nak bantah apa lagi? Dah terbukti terang - terang kepimpinan ditolak, Face The Fact. Jangan jadi macam bos PKR, takut dengan bayang - bayang sendiri. Mustahil sebelum bertanding, Eli Wong tak tahu siapa pencabarnya? Kenapa tidak dibuat bantahan sebelum itu? Kenapa masa pencalonan dibuat beliau tidak membantah? Dah dapat keputusan, baru nak buat bantahan? Nampak sangat la wayangnya. Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.

Ps: Agaknya memang lumrah bagi semua pemimpin PKR. Semua TAK BOLEH TERIMA HAKIKAT!!!
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping