Ahad, November 28, 2010


Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kalau sekali dia buat kenyataan, boleh lagi diletak tanda soal. Tetapi sudah dua kali beliau mempersoalkan perkara ini, maka memang sah dia gentar dengan pendekatan baru yang bakal dilaksanakan oleh Barisan Nasional.

Hari ini beliau mendakwa BN hanya fikirkan cara nak selamatkan parti sahaja dan tidak memikirkan masalah rakyat di Negara ini.

Beliau mendakwa BN melaksanakan keanggotaan dan keahlian terbuka semata - mata untuk mendapatkan sokongan golongan muda hari ini.

Beliau turut menyatakan BN tidak akan berubah kerana yang berubah hanya pendayungnya sahaja, malah perahu yang dinaiki mereka bocor sana sini.

Agaknya si Mahfuz ni lupa bahawa BN sudah 53 Tahun menerajui Kerajaan Malaysia dan beliau juga buta dengan keadaan sekeliling.

Tak payah tengok jauh, tengok diri beliau sendiri pun sudah cukup. Adakah mampu beliau berada ditempat beliau sekarang jika tidak Kerajaan BN memastikan Negara ini aman dan tenteram?

Tidak cukupkah pembangunan dan pembaharuan yang telah dilaksankan oleh Kerajaan BN kepada Negara dan rakyat sehingga mampu mencapai tahap seperti sekarang?

Inilah contoh manusia yang takutkan bayang - bayang sendiri. Beliau sudah banyak mendapat untung dari Kerajaan BN kerana hidup di Negara ini. Cuba beliau hidup diluar Negara. Adakah beliau akan miliki apa yang beliau perolehi seperti hari ini? Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dekat luar negara??? Agaknya Mahfuz ni terencut2 mengankat tong najis agaknya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping