Isnin, Disember 13, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Apa yang Timbalan Presiden PKR ni mengarut ni? Penipuan apa yang cuba diadu-dombakan oleh si Azmin Ali dengan menuduh pemimpin Republik Singapura tidak suka kepada Pakatan Pembangkang di Malaysia?

Beliau mendakwa pimpinan Singapura termasuk Lee Kuan Yew tidak dapat menerima kepimpinan Anwar Ibrahim.

Malah menurut beliau, Singapura tidak mahu melihat pakatan pembangkang itu menguasai Putrajaya kerana ia akan menjejaskan kedudukan mereka dirantau ini.

Kata beliau lagi, pimpinan Singapura dan Lee Kuan Yew lebih rela UMNO serta Barisan Nasional memerintah Negara kerana beliau mendakwa mereka lebih mudah melutut kepada segala tuntutan Singapura.

Apa yang dia cuba katakan disini? Beliau menuduh Menteri Mentor Republik dan seluruh kepimpinannya menolak Pakatan Pembangkang?

Oi, Azmin! Bukankah sewaktu Pakatan Pembangkang menang dalam Pilihanraya Umum dahulu Lee Kuan Yew datang buat lawatan ke Negeri - Negeri dibawah Pakatan Pembangkang?

Malah perkara pertama yang dibuat oleh beliau ialah mengucapkan tahniah kepada Anwar dan DAP atas kemenangan mereka?

Dakyah pembohongan apa ni? Azmin nak menipu siapa sebenarnya? Diri sendiri? Rakyat Malaysia? Atau rakyat Singapura?

Jangan nak menipulah Azmin oi! Bawa - bawa lah bertaubat. Adik sendiri pun suruh kamu bertaubat. Jangan asyik nak menipu sahaja. Tidakkah beliau tahu menipu itu dosa besar? Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories: ,

6 ulasan:

  1. raja drama dah mula mengelabah...

    BalasPadam
  2. JAH

    BINI DIA KEKASIH ORANG,,APAPUN YANG DIA KATA LANTAKDIALAH

    YANG PENTING AKU NAK UNDI BN PRU13 NANTI

    BalasPadam
  3. tak suka ahli politik cakap berbelit belit

    BalasPadam
  4. Benda ni macam babi juga. Takkan lah hari hari LKY nak makan babi. Sekali sekala di tukar lah anjing ke atau sup kura kura.

    Assmin ni pun tak tau. Tanya abg Nuar tu. Kalau lelaki yang sama jer. Muak juga dia...

    kali ini LKY tak suka pembangkang atau tak suka babi. Nanti lain kali selera dia datang dia order lah lauk babi. Sabar la Assmin...

    BalasPadam
  5. azmin janganlah nak main wayang .....senua orang tahu pkr ada DAP dan DAP adalah sepupu PAP, takkan lah azmin bolih kata LKY tak suka Pembangkang...tak masuk akal... itu menunjukkan LKY bercakap benar...terima ajelah azmin hang pun tahu.....

    BalasPadam
  6. ASSMEAN..jgn buka mulut lg buat masa sekarang, bau tungkit dan pahing dari mulut nko belum surut lagi pedih hidung kita org pun belum berapa nak sembuh.

    itu baru Cina PAP yg turn 180 degree nko dah blur dan meroyan.. belum lagi CINA DAP turn 360 degree! sah nko anak beranak jadi gila.

    BN main zapin aku joget.. PR main opera aku goyang juga.. undi tetap kat BN le.. apa gila aku nak undi PR.. yg suru taubat karpal singh bukannya nik aziz.. hissssh gila ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping