Isnin, Disember 13, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Berikutan munculnya pendedahan oleh WikiLeaks awal pagi semalam, banyak respon yang diterima dari seluruh jagat politik di Malaysia.

Terutama sekali dari kalangan pemimpin PKR yang turut dilihat menyerang dan mendesak Republik itu untuk mendapatkan penjelasan.

Malah mereka juga berhasrat untuk menghantar surat rasmi bagi tujuan tersebut dan dikatakan akan membuat Usul tergempar dalam Sidang Parlimen mengenainya kerana didakwa melibatkan 'National Intrest'.

Tidak kurang juga respon yang turut mendakwa Menteri Mentor Singapura itu sudah tahu aktiviti 'luar tabie' Anwar sejak tahun 1993 lagi.


Memandangkan beliau tahu mengenai perkara ini, adalah wajar untuk beliau berbuat sedemikian memandangkan kes tersebut masih berterusan.

Seperti desakan yang dibuat oleh Tian Chua semalam agar pimpinan Singapura dan LKY berterus terang dengan keadaan sebenar, mengapa tidak dibuat dalam mahkamah?

Jelas, spekulasi ini ada asasnya. Sepatutnya Anwar dan konco - konconya tidak menyalahkan orang lain dalam hal ini.

Yang sepatutnya beliau marah ialah dengan diri sendiri kerana beliau sendiri yang mencipta masalah ini. Mana tidaknya. Siapa suruh melanjutkan kes tersebut sampai 2 tahun lebih?

Jadi, siapa yang bersalah dalam hal ini? inilah akibatnya kerana banyak sangat putar belit, sampai diri sendiri terbelit. Siapa yang susah? Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories:

2 ulasan:

  1. Orang PKR ni ikut kepala Nuar. Dendamnya kuat. Siapa yang berkait menyusahkan dia dalam perbicaraan Liwat 1 dia kejar sampai lubang cacing. Semua di bencinya termasuk yang tukang bawak tilam. Bab ni ada persamaan Paria dengan Yahudi.

    Nasib lah Nabi dah tak da. Kalau nabi bagi pendapat yang kurang menyenangkan Anwar. Mahu nabi pun di serang.

    Ini lah manusia kacuk binatang bernama Anwar.

    BalasPadam
  2. para pemimpin PKR janganlah buat2 terkejut dengan pendedahan ini....wan azizah sendiri dah terkelu lidah, ini mereka2 yang sespiesis dengan anuar sahaja yg cuba mempertahankan boss mereka..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping