Ahad, Februari 20, 2011

..."Aiya! Mana Tandas Wo? Gua Sulah Sakit Pelut"...

Ah sudah la dah! Mula la tak senang duduk si Ronnie Liu ni nampak gayanya. Asyik nak ke tandas la pulak setiap masa.

Tapi dia kena cirit birit bukan sebab banyak sangat makan limau dan tonggang todi masa Raya Cina dulu. Tapi sebab Khalid Ibrahim.

Menteri Besar Badut tu kata hari ni, dia telah mengadakan perbincangan dengan rakan Pakatan Pembangkang Negeri mengenai kemungkinan merombak barisan Exco Kerajaan.

Kononnya, rombakan tersebut akan diadakan adalah untuk mengukuhkan lagi pentadbiran Kerajaan Selangor.

Namun menurut laporan, si Khalid Gagap ni katanya mendapat tekanan untuk membuat rombakan tersebut. Katanya dia ada masalah dengan anggota Exco yang tertentu.

Bagi Semut antara dua orang je kalau nak kena buang pun. Sama ada Datuk Dr. Hassan Ali atau pun Si Ronnie Liu mabuk tu.

Sebab dua - dua selalu sangat bertelagah macam anjing dengan kucing. Dah tentu la si Ronnie Liu tu anjingnya kan. 

Bukan apa. Sebab dia suka sangat sibuk hal orang. Pada hal tak de kena mengena pun dengan portfolio yang dia pegang.

Kalau si Ronnie Liu tu nak kena buang, dah tentu la si Khalid Gereja akan pertahankan. Maklum la, kawan mabuk dia la katakan.

Jadi dah jelas bahawa Kerajaan Negeri Selangor ni sebenarnya gagal dalam pentadbiran mereka. Macam yang DS Najib kata tadi, mereka gagal memeberi portfolio yang sesuai kepada orang yang berkenaan.

Bagi kerja pun tak reti nak buat. Itu baru pentadbiran Negeri. Dah tunggang langgang dibuatnya. Pun ada hati lagi nak memerintah Kerajaan Pusat? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping