Rabu, April 04, 2018



Memang bongok betul la puak - puak DAPigs ni. Diorang salah orang yang dijadikan sasaran. Atau mungkin itu strategi puak - puak Chauvinis ni sebenarnya.

Dalam isu mengenai agama ni, DAPigs jelas tersasar dari menumpukan perhatian sebenar. Diorang nampak sangat sengaja nak mengapi - apikan penganut agama tersebut agar membenci umat Islam serta kaum Melayu di Malaysia ini.

Atas dasar itu la, DAPigs sengaja menyalahkan Utusan dan Kementerian Dalam Negeri untuk menghangatkan lagi keadaan semasa.

Padahal sasaran sebenar mereka sepatutnya ditujukan kepada blogger yang mula - mula buat laporan mengenai perkara tersebut. Bukan pihak Utusan.


Laporan asal mengenai isu tersebut mula - mula dikeluarkan oleh blogger BigDog yang sampai hari ni masih mempertahankan artikel yang dikeluarkan.

Kenapa DAPigs tak serang Si Anjing gemok tu? Kenapa diorang tak ambik tindakan dan failkan saman terhadap dia? Itu yang menjadi persoalannya.

Terkini, Semut dapat berita kata si Anjing Gemok tu nak mintak bantuan dari blogger lain supaya dapat jadi 'back-up' dia kononnya.

Ceh! Ingat blogger lain ni bodoh sangat ke nak makan pancing dia? Bagi bukti dulu la kalau dia nak cakap apa yang ditulis tu betul. Ada bukti, baru boleh nak disebarkan.

Yang dia tu bongok sangat percaya pada sumber yang dia dapat menda jadahnya? Senang - senang je dia kena tipu dengan orang. Dia nak tipu blogger lain pulak ke?

Hari tu beria - ia buat Konvensyen kononnya nak mempromosikan bab penulisan yang beretika kepada blogger - blogger. Tapi apa yang dia buat?

Percaya bulat - bulat sumber yang dia terima tu kira beretika sangat la kononnya. Jangan la jadi macam puak - puak Pakatan Pembangkang yang sememangnya haram jadah tu.

Diorang lain la. Dapat berita walaupun benda tak betul, diorang akan pusing sampai cerita tu boleh diterima rakyat. Nama pun Pakatan Penipu Rakyat. Itu je la kerja diorang pun.

Kita blogger ni bukan ni Penipu Rakyat. Lain la kalau Si Anjing Besar tu pun ada niat nak bersekongkol dengan puak - puak DAPigs dan sengaja nak menimbulkan provokasi.

Sekarang siapa yang susah? Lu tanggung sendiri la brader. Siapa nak back up lu punya cerita? Lu kasi tunjuk bukti la dulu atau sumbat je dia dalam ISA dengan Si Al - Juburi tu. Baru Padan Muka dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping