Rabu, April 04, 2018


Semut dah janji tengahari tadi nak cerita pasal pandangan rakyat terhadap isu video seks ni. Tapi disebabkan Anjing Gemok punya pasal, kena la buat posting ni malam.

Rata - rata tempat yang Semut pergi, ramai orang tanya pasal video seks tu. Malah kalau dalam blog pun sekarang ni pantang letak tajuk ada perkataan video, mesti ramai orang yang datang baca.

Bukan Semut nak kata rakyat Malaysia ni suka tengok cerita lucah. Diorang nak tengok sama ada betul ke tidak individu dalam video tu Si Bapak Pandikutty ni.

Rakyat Malaysia sebenarnya nakkan Kebenaran ditegakkan. Diorang bukan nak tengok 'benda' lain yang tegak. Tapi mereka nakkan kepastian.

Rata - rata Semut tanya pada orang yang dah tengok, semua mengakui bahawa pelaku dalam video seks tu adalah Si Ketua Penipu tu sendiri. Tak syak lagi, memang dia.

Itu kata kebanyakkan dari mereka yang Semut jumpa. Lebih dari 100 orang Semut dah tanya termasuk la driver teksi Cina masa kat Kuching hari tu. Dia pun mengakuinya.

Cuma kata dia, isu tu tak heran sangat. Apa nak heran kalau lelaki balun pompuan, ye tak? Tapi ikut hukum Islam, perkara itu dalam kategori Dosa Besar sebab dia berzina.

Ingat! Semut tak cakap yang pelaku dalam video tu adalah Anwar Ibrahim. Tapi rakyat Malaysia yang mengakuinya. Jadi adakah itu salah mereka sebab mahu meluahkan pandangan?

Bukan ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang beria - ia memperjuangkan Kebebasan Hak Bersuara? Jadi, tak boleh la nak salahkan mereka sebab itu hak mereka.

Kebenaran hanya mampu dibuat oleh Anwar dengan mengambil tindakan yang sewajarnya. Tak cukup setakat dia nafikan perkara tersebut dalam sidang media sahaja. Sebab penafian dia tu mencurigakan.

Mana tak curiganya. Dia sendiri pun belum tengok video tu, macam mana pulak dia boleh mengaku kata individu dalam tu bukan dia? Tak ke pelik namanya tu?

Sekarang rakyat tuntut agar Anwar buktikan bahawa isu video ni adalah satu bentuk fitnah Jahat yang sengaja diada - adakan. Rakyat nak tengok tindakan yang lebih tegas.

Yang menjadi persoalan mereka ialah, kenapa Anwar masih tidak memfailkan saman terhadap Datuk Eskay kerana menyebarkan fitnah tersebut? Itu yang perlu Anwar jawab.

Bukan setakat tuduh orang lain tanpa ada sebarang bukti yang kukuh. Kenapa dia nak salahkan orang lain sedangkan yang mendedahkan video tu ialah Datuk Eskay?


Nampak sangat Anwar sekarang ni dah tersepit. Dia dah tak de jalan keluar selain dari terus menipu rakyat. Itu je la kerja yang dia tau buat. Sebab apa? Sebab dia Bapak Pandikutty, itu la sebabnya!!! 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping