Selasa, Mei 31, 2011

"...Ishk! Kenapa Pulak Dia Letak Jawatan Sekarang???..."
Macam yang Semut cakap semalam. Masih belum selesai lagi cerita pasal Si Fuziah 'Reaktor' ni. Semuanya gara - gara 'Kebocoran' yang dia alami jugak la. sebenarnya.

Jangan dia salahkan orang lain. Yang dia sibuk sangat nak mempolitikkan isu Lynas ni menda jadahnya? Setakat sengaja nak mempopularkan diri, baik tak payah.

Ni satu lagi berita yang katanya membuatkan dia hampir hilang akal hari Ahad lalu. Dengar kata Pengerusi kumpulan Anti - Lynas tu dah letakkan jawatan.

Kononnya kata Vincent Jiam tu, dia letak jawatan sebab nak bagi laluan kepada orang lain mengepalai puak - puak Anti-Lynas ni. Orang yang lebih muda kata dia.

Alamak, brader. Tolong la. Jangan bagi alasan bodoh boleh tak? Kalau setakat itu je alasan dia, menda jadahnya dia tubuhkan Gerakan Anti-Lynas tu dulu?

Tak sampai setahun pun bergerak, menda jadahnya dia nak letak jawatan pulak? Tak masuk akal lansung. Rakyat perlu tahu, apa sebab sebenarnya dia letak jawatan tu?

Tapi dengan adanya perletakkan jawatan tersebut, maka semakin jelas bahawa Si Fuziah ni dah ditinggalkan terkontang - kanting seorang diri dalam perjuangan bangang dia ni.

ADUN - ADUN dan Ahli Parlimen lain dari Pahang pun tak sokong dia. Jadi menda jadah pulak rakyat pun nak turut serta? Tak ke bodoh namanya tu?

Dah semakin jelas bahawa Si Fuziah 'Reaktor' ni sebenarnya berjuang dengan isu Lynas ni hanya untuk KEPENTINGAN POLITIK DIA SAHAJA. Bukan sebab nak membela nasib rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping