Isnin, Mei 09, 2011


Fuh!!! tak habis lagi cerita pasal kes video seks ni rupanya. Baru nak kebah dari demam, alamatnya koma terus la Si Al - Juburi tu dibuatnya.

Hari kecoh pulak cerita bab 'angle' kedua video seks yang dikaitkan dengan 'Pemimpin Kanan Pakatan Pembangkang' tu.

Macam biasa la, siapa nak tengok, boleh klik kat link yang Semut sediakan dibawah. Semut takkan cemarkan blog ini dengan video sedemikian.


Jangan salahkan Semut. Tapi salahkan Anwar Ibrahim sebab dia yang bawak benda kotor ni dalam Politik Malaysia sebenarnya.

Semut tak tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai pelaku dalam video seks ni. Tapi dah banyak kali diberi peluang buat Si Ketua Penipu tu untuk membuktikan kredibiliti dia sebenarnya.

Kalau dia yakin dia tak bersalah dan dia berada dipihak yang benar, kenapa dia masih tidak ambik tindakan yang sewajarnya?

Kenapa dia masih tak saman Datuk Shazryl Eskay demi membuktikan bahawa apa yang dia cakap itu betul? Demi maruah diri dan keluarga serta agama, kenapa dia tak ambik tindakan tersebut?

Jadi siapa salah sekarang ni? Siapa yang memburukkan lagi keadaan semasa kalau bukan Si Al - Juburi tu jugak yang buat pasal. Sekarang, Padan Muka Kau Setan!!!

Ps: Nak tengok, Klik Sini.

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping