Isnin, Mei 09, 2011


Fuh!!! Hebat sungguh penangan Mantan Perdana Menteri Malaysia ni. Beliau mampu lempang orang lain, tapi orang lain yang rasa sakit. Tak hebat ke tu?

Kalau orang baca, mungkin mereka hanya anggap bahawa Tun Dr. Mahathir nak perli PAS atau mengkritik parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu.

Pada hal, hakikat sebenarnya, Tun nak lempang muka DAPigs agar diorang sedar diri sikit. Jangan suka - suka nak memperkudakan orang lain demi kepentingan agenda jahat mereka.

Semua orang dah tahu bahawa PAS ni hanya keldai tunggangan DAPigs je sejak kebelakangan ni. Mereka dah gugurkan dasar perjuangan asal mereka iaitu menegakkan syiar Islam.

Jadi, kalau dasar mereka digugurkan, apa tujuan mereka berjuang hari ini? Dasar perjuangan PAS hari ini ialah untuk memperjuangkan DAPigs dan memenangkan mereka dalam Pilihanraya akan datang.

Bagi diorang , tak mengapa la kalau diorang tewas sekali pun dan GAGAL merebut sebarang kerusi dalam PRU akan datang. 

Sama la macam keadaan yang berlaku di Sarawak. Tak dapat apa pun tak pe, janji DAPigs menang. yang penting dendam mereka terhadap UMNO dan BN terbalas.

Itu je hala tuju PAS sekarang. Bagi mereka perjuangan Islam dah ketinggalan zaman. Zaman sekarang mereka hanya perlu memenangkan DAPigs untuk bergerak kehadapan.

Nak cerita pasal dulu, banyak sangat ceritanya. Dulu, puak - puak PAS ni nak pegang Roket pun diorang jijik. 

Kata diorang akhbar tu dakwatnya dibuat dari lemak babi. Jadi ianya haram untuk dipegang oleh umat Islam, apatah lagi untuk membacanya.

Tapi itu dulu. Sekarang, disamping diorang jual Harakah, diorang juga turut mempromosikan Roket di Markas - Markas mereka. Dulu dakwat haram, sekarang dah halal.

Hari ni, PAS mati - matian mempertahankan DAPigs dalam apa cara sekali pun. Termasuklah mengadaikan maruah agama demi kepentingan Politik DAPigs.

Sekarang, mereka sanggup jadi keldai tunggangan DAPigs hanya semata - mata kerana dendam kesumat peribadi pemimpin mereka dan bukan kerana agama.

Tapi nak buat macam mana ye tak? Dah dasar orang terlalu 'bijak' dari orang lain. Mana nak dengar nasihat. Semua orang tak betul, diorang je yang betulnya. Diorang je yang tak jahil. 

Memang jenis tak sedar diri betul la puak - puak Parti Angguk Saja ni. nak memperjuangkan Islam menda jadahnya kalau macam tu? Ceit!!! Pigidah!!!


Ps: Tengahari nanti kita baca pulak bagaimana PKR dan PAS mempertahankan bontot DAPigs dalam isu Kristianisasi. Tunggu....
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping