Sabtu, September 24, 2011


Alahai. Apa la ke lemahnya geng - geng DAPigs Komunis yang Ultra Chauvinis ni buat ye. Diorang ingat rakyat Malaysia ni buta kayu ke?

Diorang ingat, senang - senang je ke rakyat Malaysia nak memaafkan Si Manaharm yang bodoh tu bila dia kata Pakatan nak tukar bendera Malaysia ni?

Ceh, Pigidah!!! Setakat gantung je apa barang. Suruh dia letak jawatan la. Tak pun suruh dia mintak maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia.

Setakat minta maaf dalam Facebook je tak guna. Dia terang - terang dah melukakan hati seluruh rakyat Malaysia. Bukan yang ada dalam Facebook je.

Lagi pun, DAPigs tak payah susah - susah main wayang la dengan menggantung Si Manaraham tu. Orang bukan tak tau. Itu pun taktik wayang diorang jugak sebenarnya.

Diorang pun dah terdesak sebab diaibkan dek Manaharam ni. Nak pulak bila ianya dikecam oleh seluruh rakyat Malaysia.

Jadi, terpaksa la diorang buat tindakan seperti itu. Semuanya terpaksa belaka. bukan ikhlas pun sebenarnya. Macam dah tak de kerja lain, asyik menipu je la kerjanya!!! Macam sial!!!

KUALA LUMPUR 23 Sept. - Jawatankuasa disiplin DAP telah menggantung keanggotaan Anggota Dewan Undangan Negeri Kota Alam Shah M. Manoharan selama enam bulan berhubung kenyataannya bahawa Jalur Gemilang perlu ditukar.
Pengerusinya, Tan Kok Wai berkata, keputusan itu dibuat pada mesyuarat jawatankuasa itu di ibu pejabat parti di sini, hari ini.
"Kami memutuskan untuk menggantungnya selama enam bulan kerana kami berpendapat ulasannya amat serius. Keputusan itu dibuat selepas mempertimbangkan bahawa dia telah memohon maaf dan menarik balik kenyataan itu,” katanya ketika dihubungi hari ini.
Manoharan dikecam berhubung entri dalam Facebooknya yang mencadangkan supaya Jalur Gemilang diubahsuai kerana reka bentuk sekarang menyerupai bendera Barisan Nasional dan tidak melambangkan Malaysia.
Beberapa pemimpin BN mempersoalkan sikap DAP yang membisu berhubung perkara itu dan mencabar parti itu supaya mengambil tindakan disiplin ke atas Manoharan.
Ketika dihubungi, Manoharan berkata, beliau akan merayu terhadap tindakan itu tetapi enggan mengulas. - Bernama
Categories: ,

4 ulasan:

  1. letak jawatan la keling,pg duk negara asal ko... byk bunyi lak,anak ko pun kjaan tanggung sblm ko ade name....

    BalasPadam
  2. klu org2 pakatan setan ni nk jabat2 tgn,aku ludah tgn aku dulu pastu genggam sama2...ape dia rasa...

    BalasPadam
  3. hukuman buat manoharan malayalam...wajib kibar bendera malaysia di kenderaan yg dinaikinya...wajib lekatkan bendera malaysia pada baju yg dipakainya...wajib pakai songkok yg dilekatkan bendera malaysia saiz kecil di sebelah kiri songkok...wajib membawa bendera malaysia bersaiz kecil sambil mengibarkannya...wajib menaikkan bendera malaysia di dataran merdeka sambil menyanyikan lagu kebangsaan...wajib menyanyikan lagu bendera malaysia....seandainya semua perkara di atas dilakukan oleh manoharan malayalam...barulah manoharan malayalam dapat dimaafkan

    BalasPadam
  4. ye atau tidak penukaran bendera selepas memerintah? DAP tidak membuat penafian. Nampaknya Manoharan berkata benar sbb itu dia didenda ringan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping