Jumaat, September 23, 2011


Alahai, dah tak de taktik lain ke yang puak - puak Parti Angguk Saja ni nak gunakan? Setiap kali sokongan terhadap diorang kurang je, mula la buat alasan ni.

Semenjak dua ni, kita dah tau dan ianya diakui bahawa populariti parti yang KONONnya memperjuangkan Islam ni semakin merundum.

Jadi, oleh sebab itu, diorang pun keluar la cerita pasal Hukum Hudud dan agenda nak menubuhkan Negara Islam ni.

Pelik jugak. Bukan ke diorang jugak yang gugurkan perjuangan Negara Islam tu dan gantikannya dengan Negara Kebajikan?

Bukan ke dalam Mukhtamar PAS yang lalu, Haji Hadi kata agenda Negara Islam ni tidak termaktub didalam Al - Qur'an dan ianya bukan satu tuntutan dalam Islam?

Jadi menda tengkorak lagi yang Si Nik Aziz nak cerita benda yang bukan - bukan ni? Apa, dia ingat rakyat Malaysia ni senang sangat ke nak percaya cakap dia?

Hari ni cakap berani la. Esok lusa, bila puak - puak DAPigs tu menyalak, mula la masing - masing kecut telur. Bukan baru sekali jadi. Dah banyak kali dah!!! 

Itu pun dia masih ada hati lagi nak sound orang? Memang dasar tak sedar diri betulla diorang ni. Lepas tu cakap pun tak serupa bikin!!! Pejuang Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!
KOTA BHARU 22 Sept. – Pas tetap akan menubuhkan sebuah negara Islam serta melaksanakan hukum hudud biarpun tidak mendapat sokongan daripada sekutunya dalam pembangkang iaitu DAP.
Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak kisah sekiranya DAP mahu meninggalkan pakatan pembangkang disebabkan perkara tersebut.
Pada masa sama, beliau berkata, Pas tidak perlu lagi berdialog dengan DAP kerana ia telah diadakan beberapa kali, malah pemimpin parti itu telah memahaminya.
“Berapa kali jumpa dah, DAP sudah keluar sekali masa Angkatan Perpaduan Ummah (APU) dahulu, saya kata tidak apa (keluar), saya kata bye-bye, tidak apa.
“Sekarang dia (DAP) masuk balik, kalau dia keluar balik, dia punya pasallah,” katanya ketika ditemui selepas Majlis Himpunan Kursus Kenegaraan 2011 di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan (Putik) di sini, hari ini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping